25.03.14. Interiør: Vinduspost med stemningslys

Ja, så er seinkvelden kommet og jeg er igjen hjemme fra konstituering, av styret i Innherred fotoklubb.  På meg ble det lederjobben i nok 1 år, så fikk en besatt ellers de verv som trengs. Så ble veien videre lagt, med noen aktiviteter vi skal ha framover. ……….men godt å komme hjem til en stue med stemning i hver krok, noe levende lys er med og bidrar til, synes jeg. Så som i vindusposten her, med tre norgesglass som jeg har dekorert med metallhjerter i hamptråd + satt hvite stearinlys i tilpasset høyden og en stilig lampe det lyser av. Kjenner på meg at jeg minst må ha 1 time opp enda, før jeg legger meg. Riktig kose meg i sofahjørnet, og drive med alt og ingenting. Egentlig er jeg totalt B-menneske og synes kroppen våkner til etter kl. 21.00 om kvelden. Det hender klokken bikker over 01.00 på natta mange ganger, også på hverdager, til tross for at jeg hver ukedag vekkes i 07-tida. Ja, ja……så var det skjønnhetssøvn da, det blir det lite av. Jeg hviler aldri middagsdupp, men lørdag morgen om det ikke er lagt planer, da sover jeg noen timer ekstra, nice !

Her er stemningen satt i vindusposten:

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg