24.03.14. Interiør: Kjøkkenduk selvsydd, litt fra bruktbo m.m.

På kjøkkenet har jeg en av flere hyller som jeg har samlet ting og tang på, mest mugger og fat.  Denne hyllen jeg ønsker å vise her, har et “såkalt gammeldags” kjøkkenhåndkle hengende. Den har jeg faktisk sydd selv på begynnelsen av 2000-tallet. Den ser gammel ut, men er “nesten ny”. Da kjøkkenvegger går i tjernblå beis, så passer det godt med ting i blått på mitt kjøkken. De ting som står på hylla er kjøpt i forskjellige bruktbutikker, men det finnes også ganske nye ting der som ser gammelt ut. Jeg synes også trekoppen som eldstesønnen har laget på sløyden i grunnskolen må få henge der. Ja, det er nå blitt litt av hvert på hylla. Legger ved bilde av hyllen, samt ekstrabilde slik at  de to fatene bak kommer tydeligere fram. Fatene er kjøpt ved to ulike anledninger på Bruktbo, ved Innherred Renovasjon. Artig å mikse ting synes jeg, her er komposisjonen :


 

Fatene: 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg