24.03.14. Mote: shopping – ting / tang

Etter jobb i dag gikk turen til Magneten shoppingsenter i Levanger med en venninne.  Kikket litt rundt i butikker, da særlig klesbutikker, selvsagt. Tror du ikke jeg fant en superfin tunika som er kjekk til jeans, og den bare måtte jeg ha med meg hjem. Ja, ja, en er da jente, og klær er en lidenskap. Jeg er selv over gjennomsnittet stor, og bruker litt store størrelser, men det er jo så mye utvalg nå. Jeg har i alle fall ikke problemer med å finne noe, egentlig ikke bra egenskap det heller med tanke på lommeboka. Egentlig forstår jeg ikke de jenter / damer som sier de ikke finner noe, og som regel går tomhendt fra shopping. Det er ikke mitt problem som sagt. Ellers fant jeg et nydelig skjerf for lysere dager / kvelder. Det passer godt til tunikaen da det ikke var så sprudlende i farger. Alt kjøpt på Risøe. Videre var jeg innom Black Design, og der hang en ugleting som formelig ropte på meg. den fikk også bli med hjem til meg. Jeg har ei lampe i vinduet som nesten er likedan i farge, stil og form, de vil bli “bestevenner” i mitt vindu, helt sikkert, he-he !  Ja, så litt dokumentasjon:

Tunika:

Skjerf:


Ugle:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg