23.03.14. Sååååå kule tøfler, gode og varme :)

Kvelden er her igjen, dagene går fort. Min mann ser på sitt favorittlag Barcelona i kamp mot Real Madrid på MAX en TVNorge-kanal. Vår eneste hjemmeboende sønn på 17 år er på besøk hos venner. Mens jeg koser meg med redigering av bilder og litt “facebook-snoking” i favoritthjørnet på sofaen. Så beundrer jeg de fine tøflene som jeg fikk fra familien på morsdagen i februar. Jeg har aldri hatt så gode og varme tøfler, fin er de også. Jeg beundrer mine gutters smak, he-he! Hva synes du, her er de? :

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg