23.03.14. Oppussing / interiør: mur – peis “før / etter-look”

I oktober i fjor pusset vi opp en mur i tilknytning til peisen / ovnen. Vi hadde en gammedags 80-talls mur med rød teglstein. Jeg tenkte lenge før jeg kom på denne løsningen med “betonglook”. Først tenkte jeg bare å male muren hvit, slik som mange venner gjorde. Men tenkte at jeg ville ha noe annerledes. Kunne jo ha slått ned alt , altså muren,  og tatt ut peisinnsatsen,  for deretter og laget et moderne ildsted med litt mer “up-to-date” ovn. Jeg kikker ofte på nettsteder og interiørmagasiner- og blogger, og kom til at en industriell “look” med betong kunne være noe. Leide inn en god venn som er murer, og rett og slett pusset muren med sementblanding. Jeg synes det ble riktig så OK ! Her viser jeg før og etter bilder:

FØR:

 

ETTER:  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg