22.03.14.

I dag har jeg vært på besøk hos mine foreldre i Follafoss. En herlig vårdag, varm og med sol, stort sett hele dagen. Vi dro på overraskelsesbesøk. De ble glade over å se oss (oss = meg og min mann). Etter ei kaffestund med vaffler og karamellfromasj, ble det til at jeg satt med pappa inne i sitt 79-ende år på data. Han forstår ikke alt, men prøvde å lære han noe nytt. Pappa er på facebook også, men han tørr ikke skrive noe. Han liker facebooksider med bilder og historisk stoff fra Verran, og han er med i facebookgrupper som viser slikt. Jeg synes han er tøff jeg 🙂 

Fotoapparatet var selvsagt med, og det ble mange stopper på tur dit og hjem. Akkurat sittet på PC`n og lagt inn bilder. Men nå var disk-kapasiteten sprengt her, så jeg ble nødt til å legge over en del på ekstern harddisk, ellers kunne jeg ikke arbeide med bilder i photoshop bl.a. 

Ellers til kvelds ble det sushi til mat. Sushi er mat jeg stadig liker bedre og bedre. Første gang jeg smakte det var på en restaurant i Stockholm. Til tross for at jeg sa det var første gang jeg spiste det, så fikk jeg ikke vite av servitøren at den “grønne klatten” skulle blandes i skålen med soyasaus. Jeg syntes overhode det ikke smakte godt hver for seg, he-he! Ingen andre her i huset spiser det, de er rett og slett ikke så glad i fisk, og ønsker heller ikke å prøve det. Ja, ja, så blir det sushi på meg, mens de andre spiser noe annet. Jeg avsluttet måltidet med fruktskål som kveldskos og et glass rødvin. Alt dokumentert ved bilder selvsagt:


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg