19.03.14. Hjemmekos i stua, levende lys gir stemning – interiør

Jeg tok et stemningsbilde i fjor høst en gang og fikk lyst til å dele et stykket av mitt hjem med eventuelle interesserte i interiør. Er det noe som gir stemning i hjemmet, så er det levende lys. Jeg kjøpte disse uglene når mørketida begynte å gjøre seg gjeldene, synes de er fine med lys i. Det er slik at når jeg skal kjøpe noe, kommer jeg gjerne hjem med to stykker .  Jeg vil gjerne plassere ting i grupper, synes det passet her. Så har jeg denne flotte hylla som jeg kjøpte for ca. to år tilbake. Jeg liker den meget godt. den har litt “shabby-chick-preg” over seg, med slitt maling.  I mitt hus liker jeg å blande stilarter; har masse “up-to-date”- interiør som jeg liker å mikse med eldre ting, gjerne ting kjøpt fra bruktbutikker / arvede saker etc. Ja, her kommer et kosestemningsbilde:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg