18.03.14. Oppstart av toveview blogg, tanker om litt av hvert, men mest fotografier

Hei alle interesserte !

 

Ja, i dag starter jeg opp min blogg her som jeg har kalt toveview. Denne bloggen har jeg først og fremst igangsatt med tanke på å dele mine mange fotoer med andre. Jeg er meget interessert i å fotografere og da helst bilder av landskap / natur, men er egentlig altetende og liker å eksperimentere. Navnet toveview er valgt for å fortelle at det er undertegnedes syn på ting og tang som vil være tema her, og det vil gjenspeiles også i bilder. Så vil livet mitt “speiles” her, hva angår aktiviteter og tanker. Først tenkte jeg at dette skulle være en ren blogg for fotografier. Men det er jeg alt for allsidig til å kunne ha, alene. Derfor blir dette en “alt-mulig-blogg”, men med hovedvekt på kreativitet og kunst, i alle former, samt engasjement vedrørende ting som opptar meg, som sagt. Håper det kan være av interesse, kom gjerne med kommentarer, både ros og ris, SNAKKES ! 

Legger ved et bilde fra vakre Levanger, som er mitt hjemsted tatt en marsdag i fjor (vet ikke om bildet kommer foran eller bak

innlegget, men prøver meg fram)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg