28.01.18. Ei fotoutfordring: HVIT

Jeg har da fått med meg at bloggeren Natheless hadde ei ny fotoutfordring i går, nemlig fargen HVIT. Fargen står for renhet, synes jeg. I går hadde jeg det for travelt til å innom her. Jeg hadde jo besøk av eldstesønnen og med begge sønner hjemme setter du deg ikke ned og blogger. Det blir for egoistisk, he-he. Men var innom såvidt før jeg la meg. Natheless kjører på med utfordringer basert på farger for tiden, og jeg følger opp. Men har også denne gangen dukket inn i mitt fotobibliotek. HVIT ble det.

 

En hann ærfugl i hvitt “landsskap”

 

Fra en tur til Rhodos og Lindos

 

Bjørkenever

 

Fossebilde

 

Kremkake 

 

Steinvelvsbro i vinterland

 

#foto #photo #bilde #picture #image #nikon #fotoutfordring #photochallenge #hvit #white #color #colour #farge 

 

 

12 kommentarer
    1. Prøver å unngå blogging når gutta er innom her jeg også.. må jo være til stede når man har besøk :)) Du tar jo så mange flotte bilder og her var det fine hvite bidrag du har “levert”.. Mektig den fossen og det var nok kremkaka også..men så veldig god ut da :)) Nattaklem <3

    2. Toini: Tusen takk! Ja, jeg fant da noen, og sikkert kunne lagt ut mange flere også. Det er så kjekt med bildebiblioteket, fordi det er alltids masse å finne. Utenfor døra hadde vi i alle fall ikke mye snø i går, men det ser bedre ut i dag. Ha ei god natt!

    3. fruensvilje.blogg .no: Takk, takk! Ja, mange mener nok at hvit ikke er noen farge også. Men jeg synes den er ren og fin. Hvitt bruker jeg mye når jeg maler. Blander en hvitt med hvilken som helst farge, så blir det lyse- blått/-rødt/-gult/-grønt osv….Smart! Klem<3

    4. Etdiktomdagen: Ja, takk, det ble litt av hvert her! Plukket bare litt her og der i mitt bildearkiv. Ja, en må prioritere innimellom. Hvis en føler det blir litt “tvang”, da blir det fort slutt på blogginga. flott med masse bloggvenner som alltid er der, når en dukker opp, synes jeg. Ha en flott tirsdag, bør jeg si så seint som det er blitt nå!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg