18.05.17 GRATTIS MED DAGEN FRODITH!

Denne dama altså! Må oppleves!!! Det kan du gjøre ved å gå inn på http://www.frodith.blogg.no. Hun har bursdag i dag, GRATTIS!!!!!!

Hvordan kan jeg beskrive henne? Ikke lett fordi hun har så mange sider ved seg. Herlig kreativ og sånn passe sprø 🙂

– Optimisten

– Godeste

– Snilleste

– Søteste

– Kreativdama

– Rødluggen

– Sier ting med herlige tegninger, fotografier og døvespråk

– Musemamma`n

– Skyggedama

– Fargerike

– Omtenksommeste

–  Bloggeren

– Gallerieieren

– Trimmeren og topp-tur-gåeren

– Reiseentusiasten

– Utfordreren

– Gavmilde

– Sprø dame på en god måte

– Herlige

                    Gratulerer med dagen søta!        

 

Her er hun altså

 

Hennes beskrivelse av seg selv med tegninger

 

#frodith #kreativ #rødlugg #døvespråk #blogg #bursdag 

10 kommentarer
    1. frodith: Grattis! Ja, mange fine ord og du fortjener de alle sammen!!! Hyggelig at du er glad, selv om jeg dristet meg til å stjele noen bilder fra deg 😉 Håper at du har hatt en toppers feiring i dag! Hyggelig med tur på indisk restaurant med Frodithmannen, og hyggelige hilsninger 🙂

    2. Så flott innlegg til et supert bursdagsbarn :)) Har gratulert henne .. men sier det en gang til før dagen er over.. Gratulerer Frodith :)) Nattaklem til dere begge <3

    3. annebe: Ja, da jeg så hun hadde bursdag i dag, bare måtte jeg finne på noe. Hun husker jo alltid på oss på bursdager. Jeg mener hvert et ord! Håper flere bloggere jeg kjenner kan gi et hint, så jeg får gratulert dem. Hint-hint, he-he! <3 klem

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk, ja helt enig! Artig å hylle henne!!! Håper jeg får høre om det, om det er flere som har bursdag! 😉

    5. Siv Svanem: Ja, synes det måtte bli slik. Det stemmer på en prikk med herlige Frodith. Hun finner på mye gøyalt, ikke alltid jeg får tid til å hive meg med, men innimellom klaffer det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg