02.08.15. Et dyrebilde, er blitt utfordret av “frodith”

Natten er gått over til ny dato, altså den 02.08.15., så med et bilde her på bloggen av et dyr vil jeg vel være med på utdfordringen til “frodith”, bloggvennine :)Bildet av dyret skulle være i sort / hvitt og valget falt på hesten som har vært stasjonert på Roknesvollen (Levanger – Nord -Trøndeag) i sommer. Et stasdyr ! Jeg husker hvor opptatt jeg var av hester i 12 – 15 års alderen, spesielt. Jeg tryglet til og med  foreldrene mine om å gi meg en hest. Men uten å eie et gårdbruk, eller steder å gjøre av den, ble ikke mine bønner hørt, he-he 🙂 Jeg må le når jeg tenker på at jeg under Steinkjermartnan i Rismelen ble leid rundt på ryggen av en hest, og attpåtil hadde betalt for det i en alder av 15 år. Litt flaut sammen med de andre 7 – 11 – åringene det. Men jeg hadde så lyst til å prøve og ri en hest, he-he !!!   LOL  :):):) 

 

#foto #photo #fotografi #photography #bilde #picture #hest #horse #seter #Levanger #Norge #Norway #vakker #beauty

12 kommentarer

Siste innlegg