23.05.14. Fotografi collage – FLOWERPOWER – / glad det er fredag, yeeehhhh!

Endelig helg, fredag og beste dagen i uka ! Spesielt om en jobber hver dag i hverdagene. Nydelig nå å synke ned i sofaen og bare slappe av med et glass vin og se på TV, eller “gløtte” TV, da jeg også er på blogg. Her i huset for tiden går det på maling, sparkling og pussing. Det gjøres på dugnad her, med min mann og jeg. En rekker ikke så mye annet, når ting skal skje etter jobb. Ja, så får en et renovert “nytt” kjøkken og da er det verdt det. Etter jobb i dag møttes min mann og jeg på El-kjøp, og så så vi på en ny komfyr og bestilte en, da vår gamle “synger på siste verset”. 

I mens jeg skriver her, så blir jeg så rørt over nydelig korsang i “Norske talenter” på TV2, tårer i øynene til en “gammel” korsanger. Men jeg håper “lillemor” Angelina vinner “Norske talenter” i år. Stor stemme til lite barn, og med stor “punktlighet”, mer som en voksen soul- / blues- / jazzartist. 

I dag har jeg plukket fram et collage med blomster jeg har hatt liggende, – FLOWERPOWER –

 

#fotografi  #foto  #photography  #blomster  #flora  #syrin  #rose  #hortensia  #hus  #natur  #nature  #Norway  #fint

8 kommentarer
    1. anonym: Du mener vel nederst til høyre, tenker jeg, slik at ikke det gule huset i bakgrunnen blir synlig. Det er noe jeg har gjort på bare syrinbildet i ettertid, men ikke utført på collaget. Jeg vurderte det, men lot det være. Kan like gjerne bli bra uten også ja, tenker jeg og er enig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg