14.05.14. Yeeehhhh ! Gjett hvem som har fått med et fotografi i ÅRBOKA 2013 til Norsk Selskap For Fotografi NSFF ?

Seint hjem fra jobb i dag og henting av post nå først litt før klokken 21.00 i kveld. Gjett hva, jo jeg har fått med et av mine fotografier i Årboka for 2013 til NSFF. Sååååå kult ! Dette er et foto jeg spesielt er glad i. Det er tatt i Tännfossen i Sverige. Det gjelder å ha øynene åpne for motiv, og denne gangen åpenbarte det seg et ishjerte via lyset som traff i en isgrotte for mitt syn. Da var jeg ikke sein om å trykke på knipser`n. Det som gjør meg så glad i dette hjerte er at det er formet av lyset, og lyset er nettopp det som fotografen alltid bør “omfavne”. Uten lys ingen fotograf. Å fotografere er å være på jakt etter det ultimate lyset. Det gleder meg stort at Innherred fotoklubb er blitt representert med et bilde i årboka, og selvsagt at det var meg som har tatt det. Gratulasjoner mottas med takk, he-he !

 

Yeeeeehhhhh! I Årboka 2013

 

ÅRBOKA 2013 til Norsk Selskap For Fotografi, kommer ut en gang pr. år. Nesten alle fotoklubber i Norge er representert her :

 

#foto  #fotografi  #photography  #bilde  #representert  #artig  #digg  #hurra 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg