03.05.14. Interiør – Stemning i heimen en lørdagskveld

I kveld koser jeg meg hjemme med TV – titting innimellom litt blogging. Det begynner å bli bra lyst ut nå på denne tiden, men koselig med lys likevel. Levende lys er stemningsskaper nummer en i et hjem, synes jeg. Her viser jeg to steder jeg har tent lys i kveld. Akkurat nå hører jeg faktisk på bidragene til dette års MGP (Melodi Grand Prix) på NRK. Noe dritdårlig og noe meget bra, så det blir som det bruker å være 🙂

PS! Nå var TV – programmet / MGP over, Men nå blir det Anne Lindmo på samme kanal

 

 

***************************************************************************************************

 

 

#interiør  #hjem  #lys  stearinlys  #telys  #stemning  #koselig  #trivsel

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg