24.04.14. Interiør – yttergangen nede

I dag tenkte jeg å vise en ryddig gang / entre i motsetning til i går. Her er bilder fra yttergangen. Jeg har en gammel kommode som var en del av et soveromsmøblement som min farmor og farfar hadde på gjesterommet i sitt hus. Kommoden er bare en del av mange. I utgangspunktet var den grå. Jeg lutet først helt av det, og i den senere tid er det  malt i en eggeskallshvit farge. Så har jeg plassert noen små saker som jeg synes står i stil med vegg / brystpanel. De fleste av disse tingene har jeg kjøpt på “Søstrene Greene” , mens noe kommer fra IKEA og lysestaken på kommoden et annet sted som jeg ikke husker. Vegglampen er fra IKEA. 

Vi malte for noen få år siden opp den litt større gangen innenfor denne gangen. Da min mann ville male yttergangen også i helhvitt, som ellers, så bestemte jeg at det skulle vi ikke. Jeg ville beholde de farger jeg hadde her. Jeg synes de er ganske varme og duse. For ikke lenge siden fant jeg dette sommerfuglbildet på IKEA og det gjenopptar fargene i brystpanelet helt perfekt innenfor det hvite (ikke sikkert det vises slik på bildet). Så fikk jeg denne vegghyllen i shabby chic -stil (litt slitt hvitt) fra famile til jul et år. Den synes jeg gir en koselig velkomsthilsen i gangen. 

Glimt fra yttergang:

 


 

 

 

 

Jeg ha bl.a. stilt opp noen små sandkakeformer, de runde i ulike farger. Pynter jo opp litt

 

 

 

 

 

#interiør  #hjem  #gang  #entre  #ting  #vase  #lysestake  #vegghylle  #bilde  #lykt  #krukke  #pastell  

6 kommentarer

Siste innlegg