09.08.18. Et rosemaleri blir til

Den siste uka har jeg malt tre bilder. Jeg har lagt de ute på instagram, men må også vise de fram her. Alle bildene er malt med akrylmaling. Jeg synes det er praktisk å male med akrylfarger, da en ikke trenger ramme rundt et slikt bilde som er malt på lerret eller også kalt canvas. Fra før av så har jeg bare malt roser på noen små leirkrukker, men nå fikk jeg lyst til å male et stort maleri med roser. Jeg tenkte litt igjennom hvordan jeg ville ha bildet, og tenkte at jeg vil videreføre den stilen med å male utover den egentlige rammen. Fra før av har jeg malt noen akvarellbilder, hvor jeg har malt motivet i en kant litt inn på passepartoutiet. Kanskje blir det min stil. Vet ikke. Nå for tiden er jeg altmalende og litt utprøvende av meg. Det er noe mørkt oppe i det loftsrommet jeg sitter på, fordi jeg ofte maler utover kveldene, men har mye lampelys da. Her ser dere i alle fall hvordan maleriet “Rosedrøm” trer fram, kommentarer forøvrig til bildene blir overflødige, så velger å la være.  

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha en fin dag i inngangen til en ny helg i sikte!

 

#kunst #art #artwork #arte #maleri #painting #maleri #painting #akrylfarger #acryliccolors #akryl #acrylic #kunstverk #loveit

8 kommentarer
    1. frodith: 1000 takk Frodith! Ja, det blir litt annerledes og utenfor det tradisjonelle, kanskje. Men jeg har aldri vært A4, det er for kjedelig. tror ikke du er A4 heller jeg, det er ment som ros 🙂 Klem <3

    2. Du er så flink! Og det er så gøy å se prosessen hvordan det blir til 😀 Jeg skjønner at jeg ikke er skapt for slik, for jeg ser ikke ting på denne måten 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg