18.04.18. Noe alle burde unne seg

Her om dagen gjorde jeg noe jeg normalt ikke gjør. Noe som alle burde unne seg innimellom i en hektisk hverdag. Det gjør så godt og gir ro i sjela. Jo, nemlig å ta et varmt boblende bad. Ligg så lenge i vannet at det begynner å bli kaldt. Da er det på tide å gå opp.

Jeg har det med å holde meg inne på baderommet for tiden he-he! Men slik ble det nå. Forrige innslag på bloggen var jo et oppussingsprosjekt på badet. Men her om dagen kom jeg over en lekker flaske med badeskum. Det var nok en av grunnene til at jeg fikk lyst til å prøve et bad også. Måtte jo prøve det ut. Ved første øyekast kan flasken minne om deilig sprudlende drikke, men øyet bedrar. Istedet er det sprudler til badevannet. Badeskum. Jeg tok badet en helg da, så det ble et aldri så lite rødvinsglass på kanten, mens jeg koste meg i vannet. Det bør en også unne seg.

 

Her forberedes badet

 

  

Spennende flaske. Det luktet også herlig friskt

 

Nå skal flasken sprettes…..SKÅL!

 

Det blir altså ingen bilder av hun som badet, om noen trodde det, he-he 😉

 

#bad #bathingfoam #deilig #delicious

 

 

14 kommentarer
    1. He-he, jeg var litt usikker på om flasken skulle drikkes, eller om den skulle i vannet..Bobler i vannet .-D Men tenker den smakte godt da 🙂

    2. Ser innbydende ut 🙂 Elska å ligge i badekaret da vi hadde huset, her i leiligheten har vi ikke badekar..savner det litt, men går greit uten også :)) Hadde venta noen lakkerte tånegler som stakk opp av skummet ja..hehe… Kos deg med kvelden <3

    3. frodith: Ja, det var jeg også da jeg så den, men den befant seg blant sminke og såper + diverse, og ikke på polet, så da ble det edle dråper i vann i stedet. Bobla skikkelig og det luktet deilig!

    4. annebe: Ja, det var deilig! Hadde klart meg uten jeg også, fordi dette er sjelden. Hadde gjort seg på bloggen med lakkerte tånegler, men må si at jeg enda har “vinternegler” og ikke noe farge på. Dessuten da hadde blogginnlegget tatt tid, legger måtte barberes og det ene og det andre, he-he 😉 Ha en fin kveld du også!

    5. fruensvilje.blogg .no: Både dusj og fotbad duger så det holder. Det er så sjelden at jeg tar meg tid til et karbad, at jeg kan telle gangene på to hender, med 10 fingre. vi snakker om siden 1989, da vi flytta inn, he-he 🙂 Når det er så sjelden er det verdt å blogges om.

    6. Sikkert deilig om man liker å ligge i badekar..jeg liker det ikke…er sjeldent ute i boblebadet på verandaen også….Men koselig når du har pusset opp og gjort det fint også da…Ha en god kveld!

    7. Det der så jo fristende ut! Vi kastet ut badekaret for mange år siden for det var nesten aldri i bruk. Savner det av og til, men den store dusjen vi satte opp i stedet er mye mer praktisk. (Spesielt når vi ikke har plass til både dusj og badekar). Stilig flaske på badeskummet 🙂

    8. margarites: Ja, jeg hører det er flere som ikke har badekar her. Vurderer et nytt badekar vi. Vi får se. I alle fall bra jeg ikke inntok noe fra flaska, he-he 😉 Passet bra i badekaret, og det var nydelig å tre ned i skummet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg