12.02.18. Det kom en pakke i posten

Her om dagen kom det en pakke i posten. Gjett om jeg har gått og vært spent. Mest spent på om varen svarte til mine forventninger. Jeg bestilte to stoler. Kom over disse på en nettside, og bare måtte ha de. Det var “forelskelse” ved første blikk da jeg så annonsen. Jeg er jo stor fan av vintagestilen, og prøver å smette inn noen slike elementer i mitt hjem. Vintage er et engelsk uttrykk som betyr god gammel årgang.  

Stor var gleden da jeg synes varen faktisk var bedre i virkeligheten, enn på bildet i annonsen. Akkurat den fargen jeg hadde håpet på og mye mer robuste. Jeg pakket ut og satte den ene på badet. Den andre har jeg ikke pakket ut enda, men tror den inntil sommeren kommer vil få en plass på kjøkkenet.Det er meningen å ha de utendørs til sommeren, men vi får se. Jeg har også et ønske om å skaffe med bordet i samme stil, samt en tosetersbenk.

Er ikke denne lekker?

 

Vakker stol. Bruker normalt ikke å ha levende blomster på badet, men det ble en plante til overs når jeg fikk en tulipanbukett på morsdagen. Synes den passet her med sin krukke. Når det gjelder den hvite baderomsinnredningen, så har jeg pusset opp et eldre furumøbel. Pusset, malt hvit + lakket i flere omganger, også pusset ned enkelte steder for shabby-chic-look. 

 

Så snedig å bestille varer på nettet

 

Jeg digger dette tablået

 

Er du noe hekta på interiør?

 

#hjem #home #interiør #interior #stol #vintage #bad #bathroom #homestyle 

 

 

 

  

10 kommentarer
    1. Lekker den ja..og du har en veldig fin og koselig stil :)) Ikke hekta på interiør..men liker å ha en harmonisk og rolig stil..og etter vi flytte har jeg fått “renska” opp litt :)) Liker mange typer stiler hos andre fra nesten helt “nakent”..til “overfylt “.. <3<3

    2. annebe: 1000 takk, ja synes stilen er koselig! Men den går nok ikke inn under det som er harmonisk og rolig, nei. Her skjer mye, og det er slik jeg liker det. Jeg kan vel kalle det en personlig stil da, i alle fall, he-he 🙂 En må vel flytte en gang for å renske opp.Jeg liker masse stiler jeg også, men det begrenser seg om hva en bruker penger på. Men er glad for at jeg ofte satser på gjenbruk, jeg pusset jo opp bademøbelet her. Der er mitt bidrag til miljøet utover vanlig kildesortering. Klem!

    3. Så koselig det ble med den stolen der! Vakkert. Jeg stresser ikke mye med interiør, men følger med litt likevel. Gøy å se hva andre finner på. Gjenbruk er fint.

    4. Åååå så flott! ja den passe jo ypperlig der..og jeg også liker sånt gammelt interiør..men er ikke så opptatt av interiør..her er det litt av hvert…og jeg kjøper sjeldent nytt…eller pynteting..men de stolene var super fine! og så anvendelige…til pynt og til bruk…flott!!

    5. natheless: Ja, det syntes jeg også. Visste akkurat hvor den passet inn, he-he 🙂 Nei, jeg burde ikke stresse jeg heller, men har en del interiør på instagram-profilen min. Synes det er morsomt å sette sammen ting, farger og mønster i krinker og kroker rundt om. Det bør ikke koste mye heller, og mye gammelt blir pusset opp. Egen stil da og er tro til den. Ja, enig, gjenbruk er tingen, foruten disse stolene da som jeg kjøpte. Ha en fortsatt fin seinkveld!

    6. Etdiktomdagen: Ja, de stolene var digg i vintagestilen, og passer fint der på badet. Får i alle fall være der til det blir sommer. Vi får se. <3 Klem

    7. Toini: Takk, ja de var bedre enn på bildene i annonsen, så der var jeg heldig. Det viktigste er at en har ting og tang som betyr noe for en, og som du selv synes er trivelig. En trenger ikke alltid å kjøpe nytt, en kan satse på oppussing og gjenbruk. Ha en fortsatt fin seinkveld!

    8. Nydelig stol! Ja det er alltid spennende å bestille på nettet, og skikkelig artig når tingene er finere i virkeligheten da! Ha en fin lørdagskveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg