18.01.18. Nyter solen og livet

Det er nydelig med ferie og reise i januar. Her nytes late dager på Playa del Ingles på Gran Canaria. Det er en stund siden jeg har vært innom bloggen og dette er det første innlegget jeg lager ved hjelp av min mobil, iphone. Ellers i dagliglivet brukes alltid min bærbare PC. Jeg liker jo å fotografere og vil gjerne se bilder i litt større størrelse enn på en mobilskjerm.

Som sagt ferierer vi akkurat nå her på Canariøyene og vi soler oss, spiser deilige middager ute, går turer og leser bok. Jeg holder akkurat nå på med boken «Størst av alt», en krimbok av Malin Persson Giolito. Spennende! Vi var en snartur til Puerto Rico og skal nå straks dra inn til Puerto de Mogan. Vi tar den lokale bussen som stopper på et hjørne her i nærheten. Vi blir her til lørdagen, akkurat en uke. Det er godt slik i januar!

#reise #travel #ferie #holiday #herlig #nice

18 kommentarer
    1. Det der ser ikke akkurat feil ut! Helt herlig med sol og varme når vi her hjemme måker snø og har på votter og luer. Kos deg masse, samle energi og D-vitaminer som kan vare resten av vinteren 🙂

    2. fruensvilje.blogg .no: Ja, skal ta med meg noe varme hjem igjen, he-he! Takk, jeg koser meg masse. Hadde en fin tur med lokal buss til Puerto Mogan i dag, så båt til Puerto Rico, før vi hoppet på bussen igjen til Playa del Ingles. Klem<3

    3. Elevele: Ja, takk, helt passe OK nå! Ja, banansplitt er godt og en kan skeie ut på tur. Du får kjøpe inn litt is og «mekke» en selv. <3 Klem

    4. margarites: Ikke feil i det hele tatt nei, he-he. Takk, her lader vi batterier og bader i D-vitamin. Satser på at det varer resten av vinteren. <3 Klem

    5. Etdiktomdagen – MJmettejosteinsdatter: This is holidaylife! Takk, ferien er nydelig og her nytes hvert minutt. Men tiden går fort. Når jeg blir pensjonist, tror jeg det blir lengre turer. <3 Klem

    6. Det så bare litt godt ut…hihih…jeg er ikke så glad i den varmen..men maten, drikken og atmosfæren..den liker jeg…så kos deg masse! og vi koser oss i litt hvitere landskap…hihih..Flotte bilder og ser herlig ut! kos deg! ha en god uke!

    7. Toini: Ja, det er atmosfæren som trekker mest hos meg også og å gå til ferdig dekket bord. Det er herlig! Ja takk vi koser oss, men bare en heldag igjen nå her, før en setter seg i flyet som tar oss hjem til det vakreste landet i verden, Norge. Til hvitt vinterlandskap. <3 Klem

    8. Iselin Renée: Takk, jeg koste meg! Hatt en alle tiders tur, men er hjemme igjen nå. Brrrr! Det var kaldt å komme hjem til tosifret kuldegrader kan du tro. Ha en fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg