30.11.17. I dag har maleklubben Tuben POP-UP-utstilling

For de av dere som ikke vet det så meldte jeg meg inn i en maleklubb i fjor. Den kalles Tuben. Jeg har aldri malt så mye som etter at jeg gjorde det. Før malte jeg bare av og til. Jeg hadde et oljemalingskurs i 1997, og malte noe. Men så ble det sjeldnere og sjeldnere. En blir mer inspirert når en er med i en gruppe. Dessuten har jeg vært på to kurs etter at jeg begynte der. Med kurs utvikler en seg, lærer nye teknikker og har det sosialt, samt lærer av likesinnede.

I dag mellom klokka 12.00 og klokka 18.00 har vi en POP-UP-UTSTILLING. Vi har valgt å gjøre det i et Helsesenter (hud-, øye- og fastleger / fysioterapeuter) med ledige tilleggslokaler. Det skjer på Moan Helsesenter. Det er ei salgsutstilling. Så befinner du deg i Levanger, så stikk innom og se hva som forgår i klubben vår. Det er også muligheter for å gjøre en handel. Jule-, bryllups- og bursdagsgaver? I alle fall står utstillinga bare i dag mellom klokken 12 – 18. Merk, bare i dag! Det er muligheter for kaffe og noe å bite i. Velkommen! 

For dere som kommer fra andre steder i landet får dere nyte synet av utstillinga, som vi i går kveld har holdt på å sette opp. Jeg stiller faktisk opp med seks bilder. De bildene jeg har med på utstillinga har jeg vist nederst her. 

 

Masse fine bilder

 

Det henges opp. Her brukes stoler og ulike staffelierer

 

Bildene er plassert rundt om i rommet

 

Her kan en shoppe

 

Mange fine uttrykk

 

Farger i alle kulører

 

Abstrakt kunst og annet 

 

Hektisk aktivitet for å få utstillingen opp

 

Maleriene skal merkes med tittel, navn på kunstner og prislapp

 

Det blir masse forskjellig når mange kunstnere går sammen

 

Noe for veggen din?

 

En kan etter hvert kjenne igjen hver enkelt kunstner

 

Her står de på rekke og rad

 

Et av mine bilder, landskap 

 

Mitt bilde nr. 2. Litt samme stil som det første, landskap

 

Så dette fargesterke bilde. Fargene er forsøkt mikset samen etter fargetrender for i år i malebutikker. Med f.eks. en malt kontrastvegg i stua, kan det bli fint med en slik fargeklatt hvor veggen er mer nøytral, som plukker opp fargespekteret for

 

Et til i samme stil

 

Litt mindre bilde, men samme stil

 

Siste bildet mitt som er med. Her holder jeg meg i samme gata når det gjelder stil

 

#kunst #maleri #akvarell #acryl #watercolor #utstilling #exhibition #kunstutstilling #POPUP #gave #gift #Tuben #art

 

 

 

 

 

 

   

12 kommentarer
    1. Artig å ha en slik utstilling sammen tenker jeg..flotte varierte bilder ser det ut til :)) Vet jo at du liker å male..og bildene dine blir veldig fine, både de fargerike og de mer duse.. :)) Takk for titten og klem fra meg <3

    2. annebe: Tusen takk, du er snill! Ja, det ble faktisk mye forskjellig på denne utstillinga. Mange flotte bilder der og trivelig med en felles utstilling. Ha en toppers ettermiddag / kveld! Klem <3

    3. natheless: Tusen takk for fine ord, hyggelig! Ja, de kubiske husene gjør seg med fargespillet på en moderne vegg. Vi får krysse fingre for noe salg i alle fall. Klem <3

    4. fruensvilje: Takker så mye! Hyggelig med gode tilbakemeldinger. Jeg skal straks dra ned på utstillingen nå og hjelpe til med kaffeservering. Ha en fin ettermiddag / kveld. Klem <3

    5. frodith: Takker så mye Fodith! Nettopp pakket sammen kunsten og kommet meg hjem fra utstillinga. Nå er det skikkelig middag her, da jeg bare tok noe enkelt i farten etter jobb, på vei til utstillinga. Nei, var ikke hjemme en gang, det hadde vært omkrok. Ja, meget gøy å male, der er vi sååååå enige! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg