20.08.17. Solnedganger får vi aldri nok av

Jeg liker solnedganger bedre enn soloppganger. Jeg tror det ganske enkelt er fordi jeg er B-menneske. Hva er en soloppgang liksom? Jeg får da ikke sett de, he-he 🙂 Men til gjengjeld er solnedganger noe nydelig. Som fotoentusiast burde jeg ha hatt meg tidligere opp om morgenen for å rekke soloppgangene. Jeg vil skjerpe meg og jobbe for det framover……….tror jeg. I morgen tidlig er det jobb som teller. Velkommen ny uke!

 

Her i alle fall fotosmakebiter fra nabobygda Verdal en augustkveld i år

 

 

 

 

 

 

 

 

Liker du solnedganger eller soloppganger best?

 

#foto #photo #bilde #picture #image #solnedgang #sunset #Nikon #sol #sun #vakkert #beautyful

12 kommentarer
    1. Liker begge deler, men blir flest solnedganger på meg også..hehe.. Her var det helt nydelige bilder av solnedgangen… stemningsfulle alle sammen <3 Kommenterte det forrige innlegg i stad, men tror ikke det ble sendt..prøver igjen ...Ønsker deg ei fin ny uke <3

    2. nydelig solnedgang,jeg liker begge deler,men her jeg bor er det soloppgangen som viser seg for meg når jeg er hjemme 🙂 skal jeg få se en fin solnedgang må jeg kle meg og gå ut en tur,for den ser vi ikke fra huset vårt

    3. annebe: Takker så mye, hyggelig! B-mennesker er jo fine folk det, he-he 🙂 Nei, det kom nok ikke da, he-he. Du får ha ei toppers uke selv! <3 Klem

    4. fruensvilje: Ok, slik kan det også være. Fra huset mitt ser jeg også bare soloppganger…..tror jeg. Har fått sett det enkelte sjeldne ganger på sommeren når jeg er oppe lenge helst. Da har soloppgangene kommet i tre-fire-tida, he-he 🙂 Jeg må ta meg ut i bygda for å oppleve solnedganger. Det har alltid vært et savn, da jeg var vant med også solnedanger fra barndomshjemmet mitt.

      Ha en fin uke!

    5. Nyydelig!! ja jeg har sett få soloppganger..er tidlig oppe..men ikke tidlig ute…så her blir det også mest solnedganger….ha en god dag på jobb!

    6. frodith: He-he, ja begge seanser er vakre! Jo, jeg synes soloppganger er mer gul med litt morgendis i seg, mens solnedganger gjerne beveger seg mer fra gule farger over til rødt. I alle fall de jeg har sett.
      Ha en fin uke videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg