23.04.17. Tilbakeblikk på påskeferie; det ble da tid til mer maling

Jeg synes jeg rakk mye den uka påskeferien var. Fikk gjort så mye som jeg ellers rekker over bare innimellom alt annet. Dessuten uten at det ble stress. Jeg fikk mosjonert. Var ute i friluft og koste meg. Til og med fikk jeg malt noen akvareller. Her var flere ting jeg digger å holde på med. Så påskeferie er ikke oppskrytt. Jeg malte dessuten et nytt landskapsbilde. Det har nok en noe annen stil enn det forrige som jeg la ut her på bloggen. Men som sagt er jeg på prøvestadiet, så jeg forsøker masse teknikker og  måter å gjøre ting på. De strekene eller klattene bortover har jeg nærmest kastet på, men i en slik retning som jeg vil ha det. Muligens kan de virke som skygger over et vinterlandskap. Dere får se og bedømme om det virker, he-he. Artig er det i alle fall med akvarellmaling. Jeg er blitt avhengig, det er sikkert.

 


Slik ble det ferdige resultat denne gang

 


Slik begynte jeg

 


Underveis

 


Nærmest ferdig, men uten passepartout

 

#akvarell #akvareller #maleri #painting #watercolour #landskap #landshape #vinter #winter #fjell #mountains 

  

6 kommentarer
    1. Kjempe fint bildet! og du har da fått dreisen på dette…herlig! og kos deg med maling! det er avstressende sies det…jeg stresser med det..for jeg får det ikke til….hihihi. ha en god dag!

    2. så fantastisk:) Vakkert er det, Jammen er du flink:) Håper alt står bra til ellers også:) Jeg er innom å titter litt iblant . .. Må jo holde meg litt oppdatert:) Ha en strålende dag. Tror vi alle trenger det i dag:) Klem.!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk, hyggelig sagt! Ja, meget avstressende. He-he, du får det sikkert til om du spanderer på deg et kurs eller to. Ha en god dag selv!

    4. hilde: Så trivelig, tusen takk! Her står det bra til. Enn med deg? Hyggelig at du titter innom. Ha en strålende dag selv! Masse klemmer tilbake <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg