18.08.16 Nå blir det raskt mørkere ute, så nå er det trivsel med levende lys innendørs

Nå bare måtte jeg innom her på bloggen. Dagene går i superfart og jeg har da nok å gjøre. Det gjelder både på jobb og i fritid. På jobben i dag ble ingenting slik jeg hadde forutsett, slik er det å jobbe som sykepleier med “åpen” kontordør. Oppstår skader- / helseplager av noen art, så kommer folk “droppende” inn, nesten så jeg kan si på løpende bånd enkelte dager. Men det er jo nettopp utfordringer og slike ting jeg liker.

På fritiden holder jeg på med både egne og andres “puslerier”. Når det gjelder egne, så pusses et eldre skap med utskjæringer opp, og det har jeg tenkt skal bli servantskap på badet oppe. Det er et langtidsprosjekt, og det kommer bilder etter hvert når alt er ferdig. Så er jeg blitt litt hektet på Flickr, en nettside med deling av fotografier fra fotografer rundt om i verden. 

Når det gjelder “puslerier” til andre, så er jeg engasjert i frivillig arbeid opp mot teaterstykket Ronja Røverdatter, som settes opp i Levanger. Her har jeg små maleprosjekt til kulisser og ting + tang, som ikke kan røpes enda. Jeg har ligget på en presenning her på stuegolvet og malt. Premiere er satt til torsdag den 25.08. i neste uke. Da er jeg på plass som frivillig med å sette ting og tang på plass for skuespillerne. Artig er det å jobbe bak sceneteppet også, og ikke som skuespiller denne gang. I morgen kveld + i helga blir de siste ting på plass, og jeg vil være engasjert som frivillig under mange teaterkvelder framover oppe i de eldre klosterruinene i Munkeby, her i Levanger.

Etter lang periode med drittvær, så skinte solen og litt varme var tilbake igjen i går. Så nå er humøret på topp, he-he ! Nå når det går mot mørkere kvelder, så setter levende lys stemning innendørs her nå.

 

Med dette bildet ønsker jeg alle en forsatt trivelig kveld, og en god natts søvn i natt !

 

#hjem #home #myhomeismycastle #bolig #interiør #interior #inspirasjon #inspiration #lys #chabbychic #chabby #trivelig #trivsel #cosy 

 

  

9 kommentarer
    1. Koselig bilde av innekos 🙂 Hyggelig med innlegg fra deg, men bra du har mye å holde på med i det “virkelige”livet :)) Fin morgendag <3

    2. annebe: Takk, takk! Ja, i det “virkelige” livet er mange baller i lufta. Jeg synes da det skjer mye hos deg også med turer, modellarbeid, besøk og hyggelige cafèturer. Artig å høre og lese, og ikke min st se de fine bildene dine 🙂

      Klem <3 God natt !

    3. Jeg skjønner at du har mer enn nok å gjøre om dagen, men det kan jo være greit det også. Ikke mange dagene igjen til Jeg også skal tilbake på jobb, der er det nok også mer enn nok å gjøre tenker jeg. Ha en riktig god natt 😴

    4. Vera Lynn: Ja, det er best å holde seg i aktivitet 🙂 har du vært hjemme ei stund? Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg, kjenner jeg. Så får gjøre noe med det 🙂

    5. Jeg avslutter snart 4 uker med ferie, og før det gikk jeg helt og halt sykemeldt fra slutten av mai og nesten fram til ferien. Derfor blir det rart å komme inn i normal rutine igjen, men også litt godt 😊

    6. Nydelig bildet! og det høres ut som du har en travel hverdag! Spennende med teater jobb også da! Ha en god dag!

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk! Ja, her er det aldri noe hvilehjem nei. Må jo alltid ha noe på gang, vet du. Da holder en seg ung og frisk 🙂

      Ha en fortsatt god dag !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg