HURRA FOR 17. MAI !

Jeg er innom her for å ønske mine bloggvenner en riktig trivelig 17. mai – feiring. Kos dere! Flagget heises til topps, korpsmusikk fra tidlig morgen, champagnefrokost og salutt, bilen vasket, skjorta strøket, glade barn, gnagsår, trange bunader, is og pølser i lange baner, sliten russ, spente barn holder tale om fred og frihet, potetløp og hoppe i sekk, pynt i fargene RØDT – HVITT – BLÅTT 🙂

 

Ha en alle tiders dag, enten du er ute i “kaoset” eller slapper av hjemme (som meg) ! 

 

 

 

Dette bildet tatt på lørdag får representere min hilsen her. Passet så fint med verselinjer fra “Ja, vi elsker…….”   🙂

 

 

Et bilde vist før her, men tar det likevel med   😉

 

#17mai #Javielsker #rødthvittblått #foto #photo #bilde #picture #picoftheday #hurra #champagne #pølser #is #russ #eggedosis #trivelig

12 kommentarer
    1. Gratulerer til deg også! Koser meg hjemme jeg også..syns det er deilig jeg.. men føler liksom meg helt annerledes som ikke er ute i folkehavet..men det er ikke noe for meg! Så koser oss hjemme vi! Manne er ikke i form i dag heller, så det passet meg å ta en rolig dag! 🙂 Flotte bilder!

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Takk, takk! Det er da trivelig hjemme også. Våre to sønner er jo blitt store, så vi har ikke så stort behov for å være ute å se på feiringa. Men når det evt. kommer barnebarn, er vi nok på plass igjen. Godt med noen friår fra kaoset 😉

      PS! God bedring til din mann !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg