14.05.16 Skal si det kom ei skikkelig skur her

Etter å ha fortært en tortillalefse med tacosnadder i satt jeg i sofahjørnet i ettermiddag. Min mann og jeg snakket om å ta en tur ut for å gå i området her. Skal bare ha et fem-minutt i sofakroken først, sier jeg. Vi hadde jo tidligere på dagen vært på kjøpesenteret. Der var det kaos. Hva hører jeg? Jo, det nærmest trommer på vinduene her som om det er en sverm med veps som vil inn. Grått, grått og grått ! Ja, det er været jeg snakker om 🙂 Det regner og regner, når vil det gi seg?  Men som en fugl Fønix som reiser seg fra asken, blir grått vendt til noe lyst. Solen skinner samtidig yrer det lett. Yret letter snarlig og så er det SOL. Jeg leter etter regnbuen, men finner den ikke her fra min terrasse. Å fotografere i all slags vær er skøy 🙂 

Bildene får tale for seg 

 

 

 

 

 

 

#foto #photo #fotografi #kamera #NikonD5300 #bilde #picture #vær #weather #Mulelia #Levanger #Norge #Norway #etterregnkommersol
 

6 kommentarer
    1. Her er det kaldt og det kom en liten skur nå i sted, men solen har vært fremme mye i dag. Bare synd at nordavinden er så kald at jeg ikke kan nyte det å være ute. Jeg synes bilder fra gråvær er fint, for det er ikke bare solskinnsdager og friske farger til en hver tid utenfor. HA en fin kveld og helg 🙂

    2. margarites: Her er det også kaldt i lufta. Enig! Alle årstider og alle typer vær gjør bildene varierte og fine. For da skifter lyset i alle styrkegrader og kulører 🙂 Det liker en amatørfotograf.

      Ha en trivelig helg selv ! <3

    3. frodith: Ja, akkurat her var det regn. Kaldt er det også. Været er skiftene. Mye sol også. Ja, jeg skrev vel på din blogg, samtidig med at du skrev på min vil jeg tro. Så at du har kommet fram har jeg allerede fått med meg. Fine bilder på tur til hotellet også, har jeg sett 🙂 Ha en skikkelig koselig tur og knips mye !

    4. Ja været snur jammen fort om dagen..jeg ble så lei av å trekke for og fra gardinene i sted..for så kom solen, så ble det mørkt, og overskyet, også kom jammen plutselig solen igjen..hihih..mannen sa jeg ikke skulle klage på solen..men akk..ser jo ikke skjermen her jo…hihih. Sånn er våren! Flotte bilder!

    5. dvergpinschere i mitt hjerte: Rekker ikke å sukke for seg, før en kan smile ! Ja, he-he slik er våren. Jeg har ikke en gang gardiner, men heldigvis ikke så ille likevel for TV-tittingen. Takk ellers!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg