08.05.16 Foto av kule husdyr

På tur hjem fra trimtur til Skogn Vulusjøen i går kjørte vi forbi disse kule husdyra. Det er en bonde i nabolaget som satser på denne type storfe. Jeg synes de nærmest er søte, he-he 🙂 Det eneste er at noen av de trenger en hårstussing slik at de ser bedre, tror jeg, he-he ;))) Jeg mener rasen heter Skotsk Høylandsfe.

 

Er de ikke vakre da?

 

Storoksen står på toppen

 

Lille “Ferdinand” står og gresser

 

Flotte dyr

 

Her står de og speider utover

 

#foto #photo #fotografering #bilde #picture #husdyr #okser #skotskehøylandsfe #gård #farm #gårdsbruk #farming #fine #nice

 

 

12 kommentarer
    1. frodith: Kul dyr! Hvordan ser du at de er Skotske, he-he ? (det var slik jeg oppfattet kommentaren din, tji-hi). Ja, synes panneluggen spesielt gjør dem så søte og kule.

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Da er vi enige om at et “rufsete” dyr er et flotte / nydelige dyr ! Artige og fotogene naboer i alle fall 🙂

    3. De er bare så flotte disse skotske høylandsfeet… Jeg møtte på en stor flott okse oppe på Langedrag i fjor sommer, som gikk å ruslet blant oss uten noe følge. Han var så skjønn at jeg hadde mest lyst til å løpe bort å rufse han i raggen :o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg