30.04.16 Ja, slik ser de altså ut; billetter til konsert

Ja, slik ser de altså ut, billetter til konsert. Ikke hvilken som helst konsert nei, men til selveste The boss; Bruce Springsteen. Litt utpå sommeren drar min mann og jeg + noen andre fra jobben min på skikkelig rockekosert med en legende. Jeg er ikke “blodfan”, men denne rockestjerna er absolutt smakelig i musikkstil. Så har jeg jo vokst opp med Bruce Springsteen`s hitlåter. Det blir stort! Kjekt er det at vi bare skal forflytte oss rundt 10 mil for å høre han. Vi har bestillt bussbilletter fra Levanger tur / retur. Da jeg tror det kan bli litt kaos når 35 000 publikummere skal dra opp til konsertarenaen, Granåsen i Trondheim.

Jeg hadde så lyst på både Adele`s konsert som er denne helga og også den konserten Elton John skal ha snart, her i Norge. Egentlig holder jeg de to artister høyere enn denne “bossen” som vi skal oppleve senere i sommer. Men slik ble det med billetter. Får sikkert en super opplevelse med Bruce også. 

I kveld vil jeg få med meg live – konserten med Adele fra New York med Radio City Music kl. 22.15 på TV2. Den anbefales til flere. Adele har en mektig stemme og låtene hennes er meget fengende for mitt øre. Jeg gleder meg! Elton John er en artist som jeg synes lager supre ballader / popmusikk, og har en flott myk stemme. Av mannlige artister så liker jeg å lytte til han. Når han stemmer i med min favoritt “Your song” blir det høytidsstund i huset.

Ellers i dag har jeg bakt sjokoladekake i langpanneformen, ostekake, hatt fyll i bløtekaka og stullet på kjøkkenet med noen desserter. Det er jo bursdag her i huset i morgen. Men nå er jeg ferdig for i kveld, så nå skal jeg bare kose meg utover kvelden i mitt lille sofahjørne. Blir vel vi skal prøve ut en pepperoni pizza vi kjøpte med oss fra IKEA i går kveld. Kommende bursdagsbarn har allerede spist pizza, så skal han dra ut på byen med kompiser. Det er jo 1. mai. Får håpe formen er grei til ungdommen når slekt / familie kommer klokka 14.00 i morgen da.   

 

Billetter til Bruce Springsteen i Granåsen, Trondheim (min mann og min sin)

 

 

Hvilke / Hvilken artist / artister i musikkbransjen liker du ? 

 

#musikk #music #billetter #tickets #rock #theboss #BruceSpringsteen #Granåsen #Trondheim  

10 kommentarer
    1. Så spennende! Jeg har bare vært på EN konsert i mitt liv! og det var med med the Boss i gøteborg! Mange,mange år siden..og da fant jeg ut at konsertliv, var ikke noe for meg..hihih. Masse folk, trangt, lite luft, mye lyd, osv.. Men dere som liker det! må jo kose dere masse!! 😉

    2. dvergpinschere i mitt hjerte: Har du også opplevd “The boss”? Jeg tror nok selve stemningen er utslagsgivende på hvor artig det blir. Enig med deg. Ikke alt det andre som køer, “sild-i-tønne-syndromet”og lange avstander til toalett + flere køer. Drar dit for å oppleve live – konsert med høy stemning. Fint å oppleve konserter på TV også. Det vil jeg med Adele senere i kveld.

      Ha en fin lørdagskveld!

    3. Ååå, så moro 🙂 Jeg hadde nok synes det hadde vært gøy med han også. Jeg var jo veldig glad i BOwie da… Men der blir det ikke noe flere konserter. Katie Melua er en jeg liker godt. Ellers er jeg litt på konsert -STEDER også jeg.. Nesten ALLE konserter i Langesund er bra 😀 Hi-hi

    4. Etdiktomdagen: Ja, tror det blir en STOR opplevelse, gleder meg 🙂 Ja, her ordnes til bursdag og rundt 16 personer kommer. Men det er ikke så høytidelig da, det er jo bare slekt og familie.

      Ha en fin kveld ! <3

    5. frodith: Jeg er også glad i Bowie og Prince <3, de får vi ikke høre live mer. Katie Melua liker jeg også godt. Egentlig liker jeg mange forskjellige artister og nesten alle musikksjangere, også musikk fra andre land, men har vanskelig for samtidsmusikk, med Arne Nordheim. Det er pga. at jeg ikke forstår et musikkstykke uten noen fast rytme, tror jeg. Så Langesund er stedet altså, he-he !.

    6. Kjekt med konsert. Jeg har ikke vært på noen sånne kjempekonserter, men flere mindre. Jahn Teigen – som fortsatt er min helt – har jeg sett mange ganger, men for flere år siden. Katie Melua så og hørte jeg på en utekonsert her i byen – i skikkelig kaldt og guffent regnvær. Ellers har jeg fått med meg Josh Groban i Grieghallen, Bjørn Eidsvåg, Sissel Kyrkjebø – kommer ikke på flere i farten. Å se og høre The Boss blir nok bra, bare stemningen rundt er jo verdt å få med seg. Kos deg når den tid kommer, og lykke til med husets jubilant i morgen. Høres ut som du skal servere mye godt 🙂

    7. margarites: Ja, kjempekjekt, gleder meg 🙂 Ser da ut som du har fått med deg mange bra på musikkfronten da. Jeg har i tillegg hørt Sissel Kyrkjebø, Björn Afzelius, Michael Wiehe, Kim Larsen, Dollie de lux med whitch witch, Åge Aleksandersen flere ganger, Åge Sten Nilsen, DDE, Terje Tysland, Reidar Larsen, Elisabeth Bettan Andreassen, Ottar Big Hand Johansen, er de jeg kommer på. Jeg tror absolutt det blir rå stemning 🙂 I går ble det så mye søtsaker at det hadde vært lurt med en lang gåtur i dag. Men skal på korøvelse straks, så har ikke tid.

    8. Siv Svanem: Synd! Men det tror jeg ikke dere var alene om. Kanskje det blir muligheter via noen som annonserer ledige billetter senere i sommer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg