15.04.16 Ungdomsgjengen skal på 80 – tallsparty, herlig gladgjeng :)

Ja, ungdommen her i huset har gjort sine forberedelser til 80 – tallsparty, men han begynte litt seint. Min sønn Bendik på 19 år bestilte klær på en partyside på nettet på tirsdag, men de hadde tydeligvis ingen rask levering. Han undersøkte nemlig pr. telefon i dag og fant ut at klærne kommer med posten først til uken. Da var gode råd dyre. Hvilke klær til partyet skulle han greie og “hoste opp” på kort varsel? Men tror du ikke vi greide å spore opp den gamle rødrussegenseren til mamma`n fra 1983. På collegegenseren står det RUSS 83, så den ble jo midt i blinken for partyet. Så fikk han låne buksen til en gammel grilldress / treningsdress hos en kamerat. Så har han de siste dager unngått barbering. Det fikk jeg se når jeg kom hjem fra jobb i dag, fordi da hadde han gnidd inn sine små lyse skjeggstubber med mascara, mamma`ns selvsagt. Så nå har han både skjegg og bart til kvelden. Lurer på om det er noe mascara igjen 😉 

Nå har en gjeng på rundt femten ungdommer hatt tilhold i kjelleren her og pratet, sunget etter musikk på full guffe, og forberedt seg på partyet. Tror dere mor i huset ovenpå hørte noe som helst av første del av idol på TV? Nei, er selvsagt riktig svar, innlysende med det lydnivået, he-he 🙂 Egentlig er det to jentevenninner av min sønn som har bursdag i disse tider, og de leide rett og slett et lokale / samfunnshus for sin fest. Det er mange innbudte i god gammeldags 80 – stil. Det blir sikkert superartig der til ungdommen utover kvelden. Tenk det, en del av gjengen som var her stilte også til fotografering. Så trivelig ungdom som gjerne kommer opp og slår av en prat med oss “gamle” i huset også. Nå har vi kjørt et lass med ungdom til festlokalet. Så har vi spist et bedre måltid med kylling. Puuuuhhh! Hvor stilt det ble i huset da 🙂 

 

80 – tallsgjengen på “vorspiel” her i huset

 

Trivelig ungdom

 


De vet å posere. Russegenseren min, gjør seg 🙂 Sjekk hockeysveisen til venstre :)))

 

Strutseriding er en partyhøydare 🙂 (da ble det bukselån til Bendik fra denne kameraten)

 

Artig fotosession  :)))

 


Godt å se de har det kjekt 

 

Fargeglad gjeng. Så har vi “Trønderuniformen” til fest skinnvest, hvite tennissokker og bart, til venstre
 

#80-tallsparty #party #fest #bursdag #grilldress #skinnvest #hockeysveis #russegenser #bart #Trøndelag

16 kommentarer
    1. For en herlig gjeng! Og morsomt at de som ikke levde på -80 tallet skal på 80 talls party. Eller kanskje noen av de andre er en del eldre enn din pode? Jeg synes musikken fra den gang er super, og har noen 80-tall cd’er. Ja for jeg laster ikke ned musikk, jeg kjøper CD. Gjett om ungene “mobber” meg for det? Nyt kvelden med ro i huset nå 🙂

    2. margarites: Ja, ikke sant, de er herlige ! Ja, her i Trøndelag er det ofte “temafester”, denne gangen var det 80 – tallsparty. Nei, ingen av vennene til min sønn er så gamle, de er rundt 18- 20 år 🙂 Det hender seg jeg kjøper CD jeg også. Da må de bare le….ja, det er en annen tid. Jeg har spotify, så bruker det også. 80 – tallet hadde virkelig noe å by på i musikkverdenen.

      Nyt kvelden du også !

    3. Kult, fargerikt og gøyalt :)) Artig for dere med litt underholdning også da…men var nok deilig når de dro også…:)) Sov godt og fin morgendag :))

    4. annebe: Ja, ikke sant! Akkurat som du sa, artig med noen sprell, men også godt da de dro, he-he 😉

      God natt, og grip dagen i morgen ! <3 Klem

    5. Så flotte de var! ja det er gøy med tema på partyet.. Så masse fargeglade ungdom! Håper de koste seg! 🙂 Kjenner meg igjen med forspill i kjelleren..Vi har også huset masse fin ungdom! 🙂

    6. http://hevhodet.blogg.no/: Ja, alltid morsomt med temafester, og 80-tallet var virkelig et godt 10-år for musikk og trender 🙂 Mye av musikken som spilles på 80-tallet, hører vi på i dag også. Å kle seg ut gjør at festene tar av noe, du blir liksom friere med utkledning 🙂

    7. frodith: Ja, de unge koste seg virkelig i går. Dere bruker sikkert å ha julebord eller firmafester gjennom jobben. Foreslå det om du havner i festkomitèen. I innvandrertjenesten har vi nesten alltid temafester. Jeg har vært på Mexicofest, Fotballfest, Hollywoodfest, 60-70-talls bl.a. Med utkledning blir en friere av seg. det samme er det om du er skuespiller, med utkledning blir du “typen” og agerer deretter. SKØY 🙂

    8. dvergpinschere i mitt hjerte: Ja, skøy det, det er sikkert. Artig å høre at du kjenner deg igjen. Det er utrolig hyggelig at ungdommene kommer hjem og blir, og at de tar med venner / venninner. Det er utrolig koselig at de er en gjeng som treffes fast.

    9. Unni: Ja, det var skøy og mor ble stolt både over sønnen og alle de flotte vennene hun blir kjent med. De hadde det videre meget morsomt på festen. Min sønn sa at det var en av de morsomste festene han har vært på.

      PS! I kveld er det også kommet en gjeng på besøk, som sitter og koser seg med musikk m.m. i kjelleren her. I kveld går turen til Åsen, det er et stykke utenfor selve Levanger. Men de kjenner alltid en venn som kjører, så de slipper å bestille taxi, som regel.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg