07.02.16. Fotoutfordringa ruller videre, tema i dag er GRØNN

Så var vi på dag fem, og da sier Frodith at fargen skal være GRØNN i fotoutfordringa. Det har jeg tatt til følge og hentet et bilde fra i september i fjor. Bildet viser trappen i det nye kulturhuset Kimen i Stjørdal. Den er GRØNN, veldig GRØNN. Min mann og jeg var der å så filmen “Bølgen” på kino. Vi ble bedt av vår 19-årige sønn om å rømme fra huset vårt, da han ønsket å disponere huset for sine venner. Som gode foreldre vi er, så “backet” vi ut. Men det var ikke forgjeves, synes jeg. Jeg tok like godt med meg kameraet og fikk god tid før filmen begynte til å fotografere inne i det nye kulturhuset. Der var det masse spennende å fotografere, linjer, kupler, trapper, materialer og farger. Utrolig fint kulturhus er Kimen på Stjørdal! Jeg håper vi her på Levanger en gang i tiden vil få kulturhus også. Det er på høy tid.

I dag har vi vært på Steinkjer til min lillesøster og feiret bursdager x 2. Ei trivelig stund med nydelig servering av god mat med etterfølgende kaker og kaffe. Begge bursdagene var i januar, så nå var det endelig feiring. Utsatt forrige søndag pga. sykdom, omgangssyke. Slikt som skjer, he-he 🙂

 

 

 

Her inne fra kulturhuset Kimen er det GRØNT som gjelder i trappa. Jeg var heldig da jeg var der at noen barn drev å sprang opp og ned trappa en rekke av ganger. Det måtte selvsagt foreviges

 

 

#foto #photo #bilde #picture #fotoutfordring #photochallenge #trapp #stairs #kulturhus #Kimen #Stjørdal #Norge #Norway #spennende #exciting

13 kommentarer

Siste innlegg