02.02.16. Alltid artig med noe nytt, her noe for oss litt voksne damer :)

I de siste årene har jeg handlet en del klær fra nettet. Det er så enkelt å handle fra nettet. Sitte i hjørnet på sofaen med PC`n å se gjennom klær på ulike nettsteder for klær som; Zalando, Cellbes, Ellos, La Redoute m. fl. Nå i det siste har det blitt litt shopping. Det er bare unntaksvis at et plagg ikke passer. Om du leser hva andre kjøpere av plagget har skrevet i omtale, og om du leser størrelsesguiden nøye og gjerne tar noen mål, er det ingen sak. Nå har jeg helst handlet klær av det av vårlige / sommerlige slaget. Ikke så greit å finne shortser, sommerkjoler, bikinier m.m. i butikker på denne tiden av året. Min mann og jeg reiser nokså snart til Cuba, og det trengs noe nytt. Jeg har i tillegg vært på et shoppingsenter og funnet meg klær. Alltid hyggelig å legge nye plagg inn i klesskapet. En får mer å velge i. Jeg forsøker å se for meg kombinasjoner, og tror jeg er flink til å kombinere gammelt med nytt. Er overhodet ikke opptatt av merker, heller opptatt av farger og sammensetninger. Jeg har ikke bare handlet for tur til sydligere breddegrader, men også bruksplagg jeg kan ha nå utover her hjemme. Jeg venter enda en forsendelse om noen dager.

 

Her en lett kjole. Jakken er sydd inn i kjolen, så den blir overhodet ikke varm. Det er ikke lag på lag. Dessuten er ermene halvlange. Denne er kjøpt på shoppingsenteret i bygda, Magneten, PM butikk. Jeg liker jordfarger

 

Dette antrekket bruker jeg pr. i dag. Det er en tunika og en lang vest. Jeg har lyst på en slengbukse i dongeri  til + svart hatt, he-he 🙂 Litt hippistil som nå er en trend framover 🙂

Et lett skjørt til turen

En lett tunikabluse


 

En tunikakjole som jeg har tenkt å bruke med knelange tights til i enten hvitt eller svart

 #klær #moter #trender #antrekk #outfit #kjole #tunika #vest #bluse #hippiestil  

8 kommentarer
    1. Margrethe: Ja, ikke sant. For modne damer. Jeg egner meg ikke så veldig når det gjelder posering / modellbransjen, så synes plaggene tar seg best ut på hengeren, he-he 🙂

    2. Her var det mye fint, gøy med noe som har mønster også…som kan brukes til mye av det ensfargede man som regel har fra før :)) Tror du hadde gjort deg fint som “modell” med klærne på jeg…men man må jo ha lyst :))
      Så det koselige interiørbildet også…:)) Jeg prøver også å ta “penest”mulig bilder..uten at jeg prøver å fremstå som perfekt :)) Klem og fin dag videre <3

    3. annebe: Takk, ja fint at du synes det, du som har så god smak 🙂 Ja, en kan jo kombinere, det blir fint. Modell jeg, ja for 15 kg. siden antageligvis, he-he 🙂
      Ja “penest-mulig-bilder” vil en jo gjerne ha, det skal jo vises til mange, så det er normalt 🙂 Men perfekt er det ingen som er, det er sikkert. Ha en perfekt kveld, klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg