10.01.16. Tegninger jeg holder på med for tiden :)

Tegning og maling er en interesse jeg alltid har hatt. Nå for tiden holder jeg på med noen tegninger, med tilsatt poesi. Jeg har den siste tiden malt og tegnet dansere. Dans er så grasiøst og utrolig fint. En må studere kropp og bevegelser for å få den rette “looken”. Jenta jeg maler har noe barnslig over seg og er gjort i enkle streker. Hun heter Sofia. Det jeg nå framover ser på som en utfordring er å få, på en eller annen måte, kopiert flere eksemplarer, evt. for salg. En bør også velge riktig papir eller materiale, om de skal innrammes eller, eller….. Kanskje får en solgt noen også, om jeg er heldig. Jeg vil ta kontakt med noen som forstår seg på det ! Så vil jeg fortsette å tegne flere, det er sikkert !!!

 

Men her er altså de siste eksemplarer. Disse tegnet jeg like før jula

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#tegning #maling #painting #kunst #art #Sofia #dans #ballett #Sofiathedancer #poesi #ord #words #tekst #text  

9 kommentarer
    1. birdbay: Takker så mye for fin kommentar. Liker godt å tegne ! Jeg vil ta turen innom bloggen din senere i kveld, nå blir det for travelt 🙂

    2. frodith: Takk! Dette er tegninger og da blyanttegninger, så det er fargelagt også med dette. Men bildet av julenissen er malt med pensel. Det er slik de skal være….tror jeg, litt usikker på om jeg trenger en bunnfarge. Jeg har to tegninger satt i ramme, om du går inn på kategorien tegning / maling i profilen min. Maler også med akvarell- + oljemaling 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg