13.11.15 Pestosbakt torsk på en fredag, matinspirasjon :)

Det smakte helt fortreffelig med pestosbakt torsk i dag. I dag har vi spist to middager. pestosbakt torsk klokken 15.30 og taco klokken 19.00. Jeg holder en knapp på torsken, mens min sønn på 19 år helt sikkert går for tacoen. tror du jeg fikk lurt i ham en bit av torsken, nei, det var umulig. Han spiste heller en brødblings med leverpostei og rødbetesalat, i stedet for torsken. Hverken pestos eller fisk står høyest på hans liste. Bra for han at det ble taco til kvelds da.

I morgen er det oppmøte klokken 11.00 for dansetrening til musikkteateret “Vinsjan på kaia”, Verdal teaterlags oppsetning til jul. Det var så populært i fjor at Verdal teaterlaget satser på dette også i år. Så artig å få være med den utrolig herlige gjengen nok et år !!! 

På søndag er det korøvelse i Verdal teaterkor, Prima Vare. Vi øver til julekonsert med Askil Holm i Stiklestad kirke den 10. des. kl. 19.00.

Det spøker for tur til Follafoss denne helgen også, får se om jeg får tatt en tur på besøk til mamma og pappa……innimellom 🙂 Ellers kunne jeg tenkt meg en tur ut med fotoapparatet for å se på den varslede storfloa 🙂

 

 

 #mat #food #måltid #meal #meny #menue #middag #dinner #pestoallagenovese #torsk #fisk #baket #baked #fish #smakfullt #tasteful 

8 kommentarer
    1. missmommy.blogg.no: Tusen takk! Virkelig snadder, du skulle prøve. Enkelt også, gjør seg selv i ovnen 🙂

      Ønsker deg også en god helg !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg