18.09.15. Litt om alt og ingenting ;) God helg !

Yeeehhh ! Helg er ikke oppskrytt !!! Bare så synd at det enda ikke er innført tredagers helg. Jeg kommer garantert til å stemme på det partiet som har det i sitt program. Kanskje skulle jeg starte helg3dager – partiet. Jeg tror det partiet hadde fått mange stemmer. Men hvor hører det hjemme på blå side eller rød side i politikken? Hips – som – haps det, så lenge folk stemmer på meg? Jeg leser i media om Miljøpartiet de Grønne. Utrolig at folk stemmer på et parti som ingen vet hvor de har. Skal en starte opp med et nytt parti, så bør en ha et tydeligere partiprogram !!! Det finnes da parti som tar miljø på alvor som har et godt forankret ståsted. 

Nok om det !  Jeg har nettopp fordøyd fredagspannekakene. Jo, du hørte riktig. Pannekaker går fint både til middag på dagtid og til kvelds. Det har seg slik at min sønn ikke kom til middag etter lærlingejobben i dag. Han ville heller spise noe sammen med kjæresten sin, så de var ute å shoppa mat. Så min mann  og jeg vi spiste rester til kvelds, helt OK med pannekaker, blåbær og sprøstekt flesk på en fredagskveld. Så har jeg tent lys over hele huset. Jo, fredager er triveligst i Trøndelag, sikkert andre steder også 🙂

I morgen er det faktisk oppstart med første sangøvelse eller kanskje kan en si “oppfriskningsøvelse”, fordi  teatermusikalen “Vinsjan på kaia” med musikk fra DDE skal i gang igjen med Verdal teaterlag, med premiere 4. juledag. Så spilles det ca. 10 forestillinger framover. Det er satt opp noen få helgedager framover for øving. Men det blir mer aktivitet i slutten av november, begynnelsen av desember 🙂  

 

Møblerte litt om i stua og fikk plassert “Optimisten” av Marianne Aulie på hylla over lysene. Så har jeg det signerte maleriet “Pingviner ved barrieren”av Vebjørn Sand også på hylla. Bak det maleriet har Vebjørn tegnet en tusjtegning med pingviner og skrevet hilsen til meg. Så har broren Aune Sand tegnet seg selv med champisglass bakpå samme maleri, med hilsen. Jeg synes de er flinke jeg. Så kan sistnevnte å ordlegge seg, tjiii-hiii !!! 🙂

 

#hjem #home #bolig #lys #candles #personlig #koselig #cozy #høst #autumn #fredag #Friday #helg #weekend #tanker #thoughts

4 kommentarer
    1. Margrethe: Jo da, så langt har den svart til forventningene 🙂 Ha fortsatt god helg du også. I morgen blir det friluftsliv og foto på meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg