17.09.15. Velger meg et vakkert stemningsfoto i dag <3

I dag har jeg valgt meg et vakkert stemningsfoto jeg tok ved Leksdalsvatnet i Verdal, Nord – Trøndelag forrige lørdag. Vi var på besøk i Follafoss (Verran kommune) hos mine foreldre og vi kjørte om Leksdalsvatnet på veien hjem. Det er alltid hyggelig å velge noen sideveier i blant, blir jo lei av å kjøre samme strekning alltid. Det angrer jeg altså ikke på, da det var så fin en stemning den ettermiddags- / kveldsstunda. Når fotoapparatet selvsagt fulgte med på ferden, fikk jeg knipset dette bildet. 

Ha en fin kveld, så håper vi på atter flotte dager !

 

#foto #photo #fotografi #photography #bilde #picture #picoftheday #Leksdalsvatnet #Verdal #NordTrøndelag #Norge #Norway #natur #nature #stemning #atmosphere #nikon #innsjø #vatn #lake #sol #sun  #båt #boat #bjørk #tre #three #vakkert #beautyful #godåvåttå #trønderavisa 

10 kommentarer

Siste innlegg