12.08.15. Hjemmets lune ro, når det ikke stormer som verst ;)

Her sitter jeg alene, så nå er det meget stille i huset. Har inntatt sofakroken etter en utrolig sein dag hjem fra jobb. Lå litt etter med papirarbeid som måtte gjøres. Føler at en “springer etter” stort sett hele tiden. Da er det bra at jobben er givende på alle de andre områdene, altså alt som har med pasientkontakt og nye møter med mennesker å gjøre. Glemte å spise + drikke også. Jeg var innom tannlegen utpå dagen, og rakk ikke lunsj før jeg dro dit. Etterpå tok jeg meg ikke tid eller det var glemt, nesten. Begge mine menn her hjemme er på jobb i kveld. Med mine menn mener jeg sønn + mann. Ikke blitt polygam nei. Det er godt innimellom å være alene. Trives meget godt i eget selskap jeg. Men kan være litt mørkeredd. Egentlig en stor pyse på det området, he – he 🙂

Jeg har hørt at vi nå framover vil få stabilt godvær i Trøndelag. ENDELIG, I  <3  it !!!  Ja, ja, det er nok på tide å tenke på om det hadde vært kjekt å forskyve feriene til juli måned, både i skole og arbeidsliv framover. Det skal bli godt om det meterologene spår, innfrir.

 

Ellers har jeg tenkt på at det er vanskelig å kategorisere på bloggen. Uansett hvilket bilde jeg tar med, så trenger ikke det å ha så mye med det en skriver å gjøre. Under dette innlegget vil det nok bli interiør i forhold til bildet, men det er jo et personlig innlegg også. Flere bloggere som synes dette er litt vanskelig? 

 

Sofakroken

 

#hjem #home #interiør #interior #bolig #boligpluss #stue #puter #sofa #kos 

 

Er det flere enn meg som er mørkredde ? 

6 kommentarer
    1. Margrethe: Da er vi to da, he-he ! Er glad jeg ikke bor alene jeg !!!! Om jeg hadde vært alene måtte jeg vel ha ordnet meg med mestringsstrategier i hodet, det går an det.

    2. Ikke veldig mørkeredd nå ..men som barn var jeg det kan jeg huske 🙂 Kan være godt med litt tid helt for seg selv også 🙂 Mat må man ha ..men hender ting blir litt hektisk så man nesten glemmer det ja…
      Koselig i stua de..synes bildet passa bra til innlegget jeg..du koser deg jo i sofakroken :)) Kan være litt vanskelig noen ganger…men minst et bilde måååå man jo ha med i innlegget..hehe..God natt <3

    3. annebe: Da er du heldig ! Kan være litt hemmende, gå tur i mørkret f.eks. Det skjer ikke uten å ha følge. Ja, du sier noe der, er jo i sofakroken, he-he! Takk, som synes det ser koselig ut ! Men i sofakroken vil jeg ikke være lengre nå. På tide å gjøre noe forefallende, klesvask f.eks. et gode er at jeg får arbeidslyst etter klokka 21.00.

      PS! Kikker innom bloggen din senere i kveld + alle de andre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg