09.08.15. Borte bra, men hjemme best :)

Ja, det er et kjent begrep. Koselig å være hjemme. Så er det en ny arbeidsdag i morgen. Det blir kjekt å være tilbake på jobb igjen. Tok ut bare tre uker ferie i sommer. Jeg gjemmer i alle fall en uke inn i neste år. I februar 2016 vil jeg bruke den ferieuka jeg tar med meg fra dette året, sammen med ferieuke fra 2016 på ny ferietur. Denne gang til Cuba. Skal nok få kurert flyskrekken min med en slik tur, tenker jeg, he-he :))) 17 timer i fly med en stopp, Arlanda – Stockholm. Hvis jeg overlever, tror jeg dette blir megabra. Jeg har startet “opplesinga” til ny tur. Lest mye om Havana og sett litt på forholdene i Varadero. Skulle gjerne ha hatt med meg Trinidad og Vinâles dalen også. Får se hva det blir tid til.  Må vel pløye igjennom en bok av Ernest Hemingway i høst også i tillegg. Har lest “Farvel til våpnene” og “Klokkene ringer for deg”. Så har jeg sett filmen “Den gamle mannen og havet” opp til flere ganger. Ernest Hemingway bodde med sin tredje kone i Havana – Cuba. Så vil jeg definitivt røyke en fet sigar “over there”, gjerne sammen med en eldre fargerik tannløs kjerring, he-he :))) Så vil jeg kjøre en rå veteranamerikaner. Men det er en stund til, og i mellomtiden vil jeg leve som jeg har gjort. Ingen grunn til å prøve å forandre på det, vil jeg tro ? Om noen har innvendinger på dette, må de gjerne avlegge en kommentar på bloggen. Du kan opptre som anonym, he-he 😉

 

Hjemmets lune ro, når det ikke stormer som verst, he-he 🙂 Mørketid = stearinlys, deilig stemning

 

 


#hjem  #home #interiør #interior  #bolig  #kjøkken #kitchen#spisested  #diningplace #Cuba #Havana#Lahabada #homesweethome

 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg