22.07.15. Ønsker meg slike sommernetter ! (googler steder og vær for tiden, men blir ikke klokere)

Ja, en kan gjerne ønske seg tilbake til en sommernatt i 2012. Disse bilder er tatt i Råkvågen rundt St. Hans-tider, kl. 23.15 på kvelden. En utrolig stemningsfull natt 🙂 Familien var på besøk til min lillesøster som den gang bodde i Sørfjorden like ved Råkvågen. Før vi kjørte hjem måtte vi ta en tur ut til Råkvågen, bare 10 minutter med bil unna der hvor min søster bodde. Det var verdt “bryet” og sent ble det før vi var hjemme på Levanger, men det var magisk.

I år greier ikke vi å bestemme oss for hvor turen går. Har snart “googlet” alt av vær / steder over hele norden. “Drittvær” over hele norden, lave temperaturer og ustabile værforhold. Det er ikke det rette året vi har planlagt tur i nære områder. dessuten har vi nå billetter til “Spelet”. Mente å bestille billetter til fredagskvelden, men må ha “blingset” og billettene er til søndagen i helga. Kronprins Haakon og Mette Marit + de to yngste barna kommer dit også på fredag for å se. De natter over på Stiklestad og har ikke offisielt oppdrag dagen etter. Det er teaterstykket om Olav den Hellige`s kristning av Norge som utspilles, og hvor han ender sitt liv i “Slaget på Stiklestad”. Spilles i nabobygda Verdal denne helga og også den 29. juli. Må dit og ikke minst se tidenes yngste Helga, som heter Martha Løseth Borgen. Jeg hadde den ære å stifte bekjentskap og spille sammen med henne i teaterstykket “Folkehelten”. Dessuten er det siste året med den regissøren som har vært den seneste tid, og da har det vært nattforestillinger. Blir sikkert noe helt annet med lyssetting og det hele. Det ønsker jeg å få med meg. Jeg gleder meg 🙂

Slik går da dagene. Men kan da ha mange flotte turer i nærområdene inntil da 🙂

 

Ønsker meg slike sommernetter, sukk !

 

 

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #bilde  #picture  #Nikon  #Norge  #Norway  #natur  #nature  #fjord  #fjords #Råkvågen  #sommernatt  #juni  #stemning #solnedgang  #sunset  #vakkert  #beautyful  #lovely

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg