19.07.15. Hva tror dere jeg opplevde forrige helg?

Jo, forrige helg var jeg på scenen og sang sammen med Bjarne Brøndbo og DDE. Herlig! Jeg var jo med på musikkteaterstykket “Vinsjan på kaia” med Verdal teaterlag. Det er et teater der musikken av DDE er flettet sammen med en fiktiv vakker historie. Historien handler om kjærlighet, svik og intriger, med humoristiske momenter. Det er faktisk mulig å se igjen stykket med oppstart 4. juledag i år. Så er det satt opp 10 forestillinger til sammen, så det vil gå i helger i januar 2016. Pga. at det var så populært så blir det satt opp igjen. De fleste vil gjerne se det minst to ganger. Det var i forbindelse med at jeg var med der at jeg spesielt ble invitert til Folkeparken i Verdal under DDE`s konsert der lørdag den 11.07. Vi fikk påspandert inngangsbilletter + mat  av Verdal teaterlag. Så skulle vi også få synge med på scenen med DDE. Først var jeg med en liten gruppe og koret da en av våre flinke skuespillere / musikere Tora Dahle Aagård spilte opp fra scenen. Så fikk alle være med da DDE stemte i med Vinsjan på kaia, så ble vi der da låten Vi ska fæst også ble spilt opp. Da vrengte DDE-Bjarne av seg skjorta i kjent stil. Stilig kar Bjarne !!!  Så med det folkehavet som sang med i god stemning, ble det en skikkelig “once-in-the-life-time-happening-stemning 🙂

 

Billetter til nye forestillinger med VINSJAN PÅ KAIA i Verdal, ligger ute på http://kultar.no/

 

 

Bildet er tatt fra Trønderavisa, men jeg er der, se rød pil 🙂

 

#DDE  #musikk  #Folkeparken  #Verdal #stemning  #liv #RAIRAI  #teater  #musical  #Verdalteaterlag  #Vinsjanpåkaia  #billetter  #velkommen  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg