06.07.15. Portrettfotografering med Innherred fotoklubb på Brusve 09.06.15.

 

Innherred fotoklubb hadde avslutning til sommeren den 09.06.15. med portrettfotografering og mat + kaffe på gamle ærverdige Brusve gård i Levanger. Brusve gård er en tidligere embetsmannsgård fra begynnelsen av 1800-tallet som ligger i kommunen hvor jeg bor; Levanger. Gården er nå museum. Her var en alle tiders location for portrettfotografering. Vi hadde hele fire modeller å velge i; en kvinne rundt de 50 år, en ung kvinne rundt 20 år, en barsk / tøff mann på rundt 20 – 30  år, en jente rundt snarlig tenåringsalder og så en yngre jente i rundt snart skolealder. Som fotograf kan du instruere i hvordan de skal sitte / ligge / stå og hvilke uttrykk du ønsker. Så bør du også finne miljøet modellen passer inn i. Jeg kjente ingen av modellene fra før, men fikk et godt inntrykk av hvem de var etterhvert, og det håper jeg at jeg har fått fram her i bildene mine. Det ble en produktiv og artig kveld.

Endelig har jeg fått litt tid til å kikke på fotografiene, og redigere en smule med justeringer. Så i dag vil jeg presentere noe av de bildene jeg tok av en ung dame den kvelden. Hun har gitt tillatelse til å bli delt også på sosiale medier. Min blogg er jo min hjemmeside for fotografering, så det bør vel være greit når modeller stiller opp til fotografering at bildene kan gjengis. Så kommer det sikker flere bilder også, så snart det er klarert med fotomodell om utleverering. Jeg har en person som jeg fotograferte den kvelden som jeg enda ikke har presentert enda.

                                                                             ################################################

 

 

Spennende vakker modell. Synes bildene gjorde seg i sort / hvitt, så på bloggen blir de slik

 

Drømmende

 

Vakker ung dame 

 

Utrolig flott på Brusve for fotografering

 

Tankefull

 

Spennende

 

Profil

Bildet taler for seg selv 🙂

 

Fotogen

 

#foto  #photo  #fotografi  #photography  #bilde  #picture  #kvinne  #woman  #portrett  #portrait  #Norge  #Norway #vakker  #beautyful  #Brusve  #location  

6 kommentarer
    1. frodith: Enig ! Jeg har ikke kurs i portrettfotografering, men lærer mye av å være med i fotoklubb. En drar erfaringer fra hverandre, og så arrangeres det kurs og forelesninger via en slik klubb, som en også lærer av 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg