26.06.15. Hva skjer da? Her noe fra denne kanten :)

I dag syntes jeg det ble godt å ta helg. Nydelig å ha to hele dager fri fra jobb. På jobb i dag hadde jeg liksom delvis en dag styrt av andre. Med et lengre møte med ledelse og IT – kar som meldte sin ankomst på sparket fra morgenen av. Men det måtte jo til det også 🙂

I kveld blir en rolig kveld i sofakroken. Men i morgen ettermiddag / kveld blir det samling med naboer på grilling på fellesarealet til byggefeltet vi bor i.  Vi har jo ikke hatt den årlige St.Hans – feiringen enda. Det blir sikkert trivelig. Vi har jo nylig fått nye naboer her også, så kanskje får en stifte nærmere bekjentskap med noen av dem. 

God helg !

 

Mens vi venter på sommeren, i form av godvær. Syriner på bordet. I morgen blir det sol og deilig 🙂

 

 

Blomster fra egen hage på alle bord

 

Den sittegruppen nærmest har alt for lave møbler, sitter nærmest på golvet. Vanskelig for oss som er “midtlivs” å komme opp fra stol / sofa he-he, så min mann har snekret på noe så de nå er blitt høyere. Gjenstår bare å beise understellet 

 

#hjem  #home  “interiør  #interior  #utendørs  #outdoor  #møbler  #furniture  #terasse  #terrace  #rotting  #spisestue  #sofagruppe  #sommer  #summer  #trivsel

2 kommentarer
    1. Så koselig dere har det, og utrolig smart med noe under de lave sittegruppene, da vi også har sittegrupper som vi nesten ikke kommer ned i, og kommer vi ned, så blir vi der, ha ha <3
      Jeg virkelig koset med med de vakre bildene dine, og ønsker deg en nydelig lørdag <3 Jeg har ikke fått lest siste det av Geiranger innleggene dine, men det skal jeg også få meg med i helgen <3

    2. passion4lifeandtravel: Tusen takk! Litt seint svar pga. mange hyggelige aktivteter utendørs i går. Godværet kom til Trøndelag 🙂 Jeg vil også lese mer om ditt opphold i Las Vegas utover kvelden i dag. Flotte bilder og herlig liv og røre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg