02.01.15. En uke viet familietreff, så har jeg bakt

Gratulerer med dagene Bendik og mamma ! Denne uken har gått i en fei, med en begravelse (noe jeg ikke vil gå nærmere inn på) og to bursdager. Min yngste sønn Bendik har feiret 19 – årsdag på 1. mai som alltid og min mor hadde forsinket  feiring av 70 – årsdagen sin nå i helgen. Artig å treffe igjen min gode venninne Mette, som også er mitt søskenbarn + tante Jorid, som kommer fra Bodøområdet, Tverlandet og Mjønes. Så har mine søsken med respektive familier også vært samlet. Trivelig gjensyn med alle. Det er stas og treffes. Jeg og lillesøster bor bare 4 mil fra hverandre, mens de andre kommer langveisfra.

 

Glimt fra feiringer med kaker

 

 

Sjokoladepavlova med bær / frukt. krem og romkrem på den. Første gang jeg baker, men den ble riktig så god 🙂

 

 

Bendik 19 år

 

 

Mamma`n min 70 år, ung og sprek

#bursdag  #birthday  #familie  #selskap  #kaker  #bløtkake  #feire  #celebrate  #19år  #sønn  #70år   #mor  #trivelig    

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg