24.05.14. Interiør / hjem, et sted i stua

Det er mange kroker og små detaljer jeg liker godt i stuen min. Spesielt godt liker jeg denne hyllen med ting og tang + bilde. Så liker jeg denne gamle stolen kjøpt på “Antikk, brukt, chabby chic, ting og tang” på Skogn i Levanger. Bak står et gammelt vindu med en stålkrans som skimtes så vidt til høyre i bildet. Ja, selvsagt står stolen med rosetrekket litt til høyre for hyllen med roser både på bilde og i krukke. I hjemmet vårt har jeg prøvd å sette sammen forskjellige stiler, miks mellom eldre ting og nymoderne. Det er da en kan få et personlig preg over det hele. Vil gjerne unngå å ha det samme som andre; det gjelder både i klesstil, interiør og de valg jeg gjør. Jeg vil gjerne skille meg ut, det gjør ingen ting, er ikke redd for det. For det som er A4 er jo kjedelig, he-he ! 

 

 

En del av veggen i stua :

 

 

Gammelstolen :

#interiør  #hjem  #heim  #home  #stol  #hylle  #lys  #tekstil  #fin  #ting  #møbel  #bilde  #rose  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg