18.05.14. Fotografi – I SKYGGEN AV STORESØSTER – + mye mer

Ikke hatt tid til å nyte den flotte solrike, varme og deilige vårdagen ved å være utendørs lettkledt i dag. Vi har vært i finklær på bursdag opp i Helgådalen, Verdal. Riktignok satt vi ute og nøt sola i mellom bordsettinger ei god stund da. Det var helt nydelig 🙂 Sparket av meg de høyhælte skoene og tok av meg strømper. Så fikk sola varme de vinterhvite legger ei stund. Det var jo ei trivelig stund på bursdag også. Så mye god mat; gryte med ris + haugevis med kjempegode kaker og desserter. Føler at en “ruller” snart, men en får vel ta noen hurtige lange gåturer etter hvert, så blir det vel bedre. Men hurtige og hurtige. Det er jo så mye som skal fotografereres. Jeg ser motiv absolutt over alt, greier ikke å gå uten og forevige den flotte naturen.  Nå har jeg krøpet opp i sofakroken og “Bonderomantikk” går på TV2, og jeg “gløtter” dit innimellom og følger med når det snakkes. 

Jeg har i dag hentet frem noen gule blomster eller “gule søsken”, he-he, som jeg kaller de. De befinner seg i vår hage på sommers tid. Kveldssola skinte så fint på de da bildet ble tatt. Jeg har kalt blomsterbilde – I SKYGGEN AV STORESØSTER –

 

 

#fotografi  #photography  #foto  #bilde  #blomster  #flora  #gul  #fin
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg