12.05.14. Fotografi for dagen – sjøliv – + litt til

I dag har jeg plukket fram et bilde tatt i Eknesbergene i Levanger for få år tilbake. Det var en dam mellom svabergene og i dammen var det sannelig mye fint under vannskorpen. Jeg holdt fotoapparatet kloss over vannet og fikk foreviget de fine skjell + ting og tang (bokstavelig talt). Så bildet er ikke tatt med undervannskamera, men et vanlig speilreflekskamera, og det tåler jo ikke å bli vått. 

Mannen fra http://urlm.no/www.norsk-kjokkenfornying.no har vært på besøk i ettermiddag. Så nå er alle planer for det “nye” kjøkkenet bestemt. Gjett hvem som bestemmer hvor skapet skal stå. Jo, undertegnede, he-he. I mitt hodet ser jeg alle detaljer klart, nå er det bare å sette planene ut i livet. Nå utover skal jeg og min mann gjøre en dugnadsinnsats sammen. Tak med åpen himling males, vegger og skrog på kjøkkendører / interiør males, parkettgulv slipes ned og beises / lyslakkeres (vil forsøke å få til en drivvedfarge) og vindusposter + altandør; slipes lett, pusses + males. ja, ja vi har da ordnet oss litt jobb fremover i disse mai og junidager. Den 16 juni er kjøkkenfronter ferdigstilt og like etter får vi montert det hele. Innen da håper jeg også å ha ferdigmalt / beiset alle stoler og bord / benk. Jeg gleder meg !

 

#fotografi  #foto  #photography  #natur  #nature  #sjø  #skjell  #blåskjell  #snegle  #tang  #berg  #undervannsmotiv  #maritim  #spennende  #fin   

2 kommentarer
    1. hornblower: Takk! Nei, faktisk ikke. Litt flaks at jeg stod i rette posisjonen ved fotograferinga, og det ble tatt håndholdt. Godt med flaks også i blant 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg