Fotografi – KYSTMILJØ RØRVIK – / Heia Espen! – MGP på NRK, jeg digger det / dagen i dag

Etter langdag på jobb i dag, med tur til St. Olavs hospital i Trondheim som start på dagen + noe pasientkontakt  / telefoner + mye papirarbeid senere på dagen, ble det en innholdsrik arbeidsdag. Sein middag ble det og litt “småplukk i heimen”.  Da er det godt og kose seg i sofakroken med Melodi Grand Prix. Jeg elsker det programmet, litt fopr at det har vært tradisjon og sittet “spikret” for å se det på NRK hvert år. Jeg liker showkonseptet, motene / kjolene og så finnes blant noen dårlige, noen supergode / dyktige artister og melodier. Det er slik MGP skal være. Det eneste jeg ikke liker, er når naboland stemmer på hverandre og ikke har som hovedmål å stemme på beste melodi / artist. Jeg er meget binne på artister / melodier fra MGP opp gjennom årene, noen kan jeg synge ordrett den dag i dag. 

Min 14 mnd. yngre søster bor i Vikna kommune, på Lauvøya. Fra Lauvøya er det ikke lang avstand inn til den lille kystbyen Rørvik. Dagens motiv er hentet herfra og er tatt 15.05.10. Vi er nokså ofte på besøk her, og jeg synes det er et vakkert sted. Spesielt ut i båt til de mange holmer / små øyer / strender, her kan en finne sin egen lille plass og være uforstyrret.

 

KYSTMILJØ RØRVIK

#fotografi  #photography  #bryggehus  #sjø  #kyst  #speiling  #nydelig  #natur  #nature  #måke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg