07.05.14. Fotografi – PÅ TRAMMEN – og dagen i dag

I dag etter jobb har det gått i ett. Det startet med et møte med ei kjenning som skal hjelpe Innherred fotoklubb med å planlegge en fotoreise neste år. Det var bare i ettermiddag hun kunne, så reiser hun snart tilbake til Nord-Irland igjen. Videre så ble det korøvelse i Verdal teaterkor Prima Vare, hvor jeg da kom mye for seint. Korøvelse startet mye tidligere enn normalt pga. årsmøte i teaterlaget. Etter korøvelse så var det rett på årsmøte i Verdal teaterlag i samme bygget hvor vi øvde. Da jeg kom hjem fikk jeg tatt klesvasken jeg satte på i morges, og samtidig satt på en ny, som jeg snart skal henge opp.  Det var i det store og hele alt. Men jeg hentet en pakke i posten på noe bestilt på nettet. Klær, yeeehhhh! Jeg har enda ikke rukket å sett særlig på det, men gleder meg. 

 

Fotoet jeg har valgt i dag har jeg tatt innover ei trapp på et hus i Inderøy i fjor høst. Jeg kjenner ikke de som eier huset og heller ikke katta. Men katta satt der og koste seg bedagelig i det vakre kvelds- / høstlyset og da kunne jeg ikke motstå fristelsen til å ta et bilde – PÅ TRAMMEN –  :

 


 

#fotografi  #photography  #sol  #høst  #hus  #katt  #trapp  #høstfarge  #himmel  #sky  #lys  #nydelig

 

 

7 kommentarer

Siste innlegg