25.04.14. Mote – så blid, shopping er gøy

På ettermiddagen og kvelden i dag har “sjøla” vært på shopping, men nesten ikke kjøpt noe. Men synes det er artig å gå å titte og å prøve litt her og der. Jeg ser på det som trim, he-he 🙂 Tenk deg store shoppingsenter som Sirkus i Trondheim, Hellsenteret og Torgkvartalet på Stjørdal, her snakker vi avstander og etasjer. Så skal du jo inn og ut av prøverom, opp og ned / av / på med klær, mer som bøy og strekk. Jeg elsker å dra på shoppingtur, en glemmer også å spise. Så da jeg kom hjem i kveld følte jeg at buksa allerede var rommere……og det uten å ha merket at en har gjort mer enn vanlig. Såååå mye lekkert !

 

Dagens handel, var på utkikk etter kjole, men kom hjem med en overdel, i riktig farge for tiden må vite. Fra Zizzi. Så har jeg jo så mange skjerf hjemme, så det er alltid ett som matcher, he-he  (må si at fargen blir ikke gjengitt helt som en kan se med øynene, men )!

 

 

 #mote  #overdel  #rosa  #  ferskenfarget 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg