24.04.14. Fotografi – ROSESYMFONI – og dagen i dag

Fotografiet jeg velger å vise i dag er tatt i 2011. Det redigerte jeg i etterkant i et fotoredigeringsprogram jeg brukte før. Bildet ble tatt i utgangspunktet av en gul rose. Sepiatoner ble satt til og fotoramme ble lagt. Dette bildet brukte jeg som profilbilde på min facebookside til minne om Utøyaofrene det året, husker jeg.

Etter en utfordrende dag på jobb har jeg landet i sofahjørnet.  I ettermiddag har vi hatt besøk av en mann fra “kjøkkenfornyeren”. Et selskap som driver med fornying av eldre kjøkken. De kommer med tips, forslag og kan være behjelpelig med det meste. Selskapets møbelsnekkere bytter ut det meste, dører / skuffer / håndtak / benkeplater m.m. Vi fikk beregnet pris på de løsninger “vi” valgte. Her skriver jeg vi i hermetegn…….tror dere min mann har noe han skal ha sagt, he-he ! Nå er det opp til oss å bestemme oss for om vi skal gå for nytt moderne kjøkken eller ikke. Bestemmer vi oss innen neste uke, har vi oppdatert kjøkken innen sommerferien.  Jeg personlig tror vi går for det, lett å overtale min mann også……tror jeg  🙂

Her kommer – ROSESYMFONI – , som jeg har kalt det :

 

#fotografi  #rose  #sepia  #ramme  #fotoredigere

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg