23.04.14. Hvordan ha det ryddig?

Ja, ja, det var en gang en ryddig kommode. Blææææhhh!  Jeg er tydeligvis ikke alene i huset, og nedenfor kommer et bilde som viser dette. Hvor mange ganger skal jeg si at hjelmer + andre ting og tang ikke hører hjemme på min lille kommode i yttergangen. Jeg har et annet sted for disse tingene, men min 17-åring har lagt sin elsk på kommoden som oppbevaringsplass. Bak disse hjelmene m.m. står det blant annet en vase med blomster + lysestake og en krukke, som er fine sammen. Fargene er helt tilpasset hverandre. Men så….altså….en hjelm som er knall oransje, hadde den nå endelig vært i lys “pastell-look”, he-he ! Ikke for å snakke om vasen, jo den er nylig skiftet ut. For den andre som var lys grå stod der så fin, er ikke mer. Da jeg skulle flytte på den, så oppdaget jeg en bit i 3 cm. ene veien og 3 cm. andre veien manglet i vasen. men….nei….ingen hadde ødelagt den nei ???????  Her påstår de jeg bor sammen med at neeeeeeiiii, ingen vet noe og ingen har ødelagt vasen, merkelig! He-he, ikke at det er en stor sak, men ingen har altså gjort det (rister på hodet her jeg sitter). Men jeg tror jeg har funnet løsningen. Det er den oransje hjelmen som har gjort det. Den er jo den eneste som kryper opp på kommoden og har sitt oppholdssted der. Jo det må være den. Avbildet under er hovedmistenkte sammen med en sortere kamerat, ja, ja slik kan det gå :)))

 

 

#interiør  #entre  #hjelm  blomster  #hanske  #kommode  #nøkkel  #lysestake  #vase
 

2 kommentarer
    1. Morsomt innlegg, tror flere enn meg kjenner seg litt igjen i det. Det er ikke alltid så lett å holde det ryddig med barn og tenåringer i hus:-) Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg