21.04.14. Skøy på kjøkkenet fra formiddagen av, “gladdag” :)

I dag har jeg bestemt meg for å ha en “gladdag.”, må jo kose seg den siste fridagen før jobben kaller. Det startet med at jeg møtte to rare til frokostlunsj. Skriver frokostlunsj da jeg lå litt lenge, ikke det at jeg sov lenge, men leste litt før jeg stod opp, i tillegg til noe oppdateringer her på nett.  Jeg har nok hørt at en ikke skal leke med maten, men pytt, pytt, he-he!  Jeg sitter her på kjøkkenet og spiser “frokostlunsj” med kaffe i “gladpåskekruset”, og funderer på hva jeg skal finne på. Ikke lyst på inneaktiviteter, så det må bli noe utenfor døra. Så blir det sikkert noe som involverer fotografering, vil jeg tro. Blir ikke direkte sjokkert over meg selv og mine valg, hvis så skjer, he-he !  Spørsmålet er hvor skal jeg fotografere. En kan velge å gå på tur, der en har gått tur 100 ganger før, og holde øyne opp for de små ting en finner langs veien. De store landskaper er jo fotografert fra alle vinkler allerede. Eller en kan ta bilen og kjøre litt, til et nytt sted, så gå tur derfra. Jeg tror jeg velger meg det siste. “Gladpåskekruset” + seks andre jeg har med asjetter har en familievenn malt med porselensmaling, synes de er koselige i mange ulike utgaver. Uansett vil jeg gripe dagen og nyte den siste fridagen, uansett vær og “fotoføre”.  Så var det jo hyggelig å møte andre rare glade figurer til frokostlunsj i dag, da er jo dagen satt for å gripes – Carpe diem –

 

 

 

Glimt fra kjøkkenstunden:

 

 

Grip dagen !

 

 

#glad  #interiør  #kjøkken  #brødskive  #morgen  #lunsj  #inne  #fotografere  #smøreost  #paprika  #agurk  #drue  

4 kommentarer
    1. Oda Helene Hjørnevik: Takk igjen ! Jeg tror det er lurt at du skriver noe annet nå, ikke bare kopierer og limer, det blir litt kjedelig. Tror jeg har fått samme melding fra deg fem ganger, eller noe slikt 🙂 Ja, jeg er innom bloggen din 🙂

    2. hamyst: Takk, takk! Må skriv det en har på hjertet og det som kommer rett fra leveren, he-he 🙂
      Ja, det cupcakeskiltet er jeg glad i 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg